Vandaag geopend: 11:00 - 13:00, 15:00 - 18:00

vanaf 135,14 US$
vanaf 2.079,16 US$
vanaf 190,94 US$
Beoordeeld op 25 september 2020

De Catacombe dei Cappuccini liggen een stukje weg van het oude stadscentrum van Palermo. Je doet er dus goed aan om voor vervoer te zorgen.
In deze catacomben vind je naast priesters en monniken, een aantal gezinnen met kinderen. Macaber. Het bezoek duurt ongeveer 20 minuten. Covid 19-regels worden gerespecteerd.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Bijzonder om te zien, al vond de tienerdochter het te bizar. Het is ook wel gek, kelders vol lijken, aangekleed en soms nog met beharing. Geeft wel een mooi beeld van de tijd waarin de rijken op deze manier 'begraven' werden. En lekker koel binnen :)

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

tja best wel een vreemd iets om doorheen te lopen. Het geeft een bijna onwerkelijk achtig gevoel. Ontbonden lijken aan haken of liggend. Zelfs een kamer met kinderen. Niet echt een toeristisch uitje denk ik.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Kelders vol liggende maar ook omhooghangende lijken.

Werden gemummificeerd doch weinig zijn goed bewaard. Vooral het 2 jaar oude meisje is nog het mooist gebleven.
Is volgens mij uniek in de wereld. Geef je kids eerst de kiekeboestrip De Hoofdzaak, te lezen. De tekening vooraan is wat je zal zien.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hele bizarre ervaring maar tegelijkertijd ook weer heel mooi met de verhalen die erachter hangen. Met je bezoek aan Palermo zou ik zeker even hier een kijkje nemen.

Datum van activiteit: oktober 2019