“Heerlijke calimari fritti, pizza te veel olijfolie”
Beoordeling van Trattoria da Enzo

Trattoria da Enzo
Geclassificeerd als nr. 326 van 2.048 Restaurants in Palermo
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 september 2017 beoordeeld

Na een dagje strand bij dit restaurantje gaan zitten omdat het goed beoordeeld werd op deze website. Voorgerecht calamari fritti, erg lekker en zeker aan te raden. Daarna een pizza margherita, goed van smaak alleen veel te veel olijfolie waardoor hij zompig werd.

28 juni 2017 beoordeeld

Aan het plein midden in Mondello ligt dit restaurantje waar je heerlijke visgerechten kunt eten. De bediening is uitstekend en qua eten kan ik de risotto met rode garnalen aanbevelen, zo ontzettend lekker!! Wij zijn hier een aantal keren gaan eten tijdens ons verblijf in Mondello en dit is een echte aanrader!

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lekkerste Italiaanse eten ooit gehad!
En het lekkerste dessert ever!
Je hebt er een prachtig uitzicht op zee.
Het is een beetje moeilijk te vinden maar het ligt aan het pleintje aan het einde van het strand tussen een aantal andere restaurants in.
Ik raad dit restaurant ten zeerste aan! Ook is het verstandig om te reserveren.

5 augustus 2016 beoordeeld

Spijtig dat we dit restaurant pas de laatste dag hebben geproefd, anders waren we zeker teruggegaan! Super aanrader, zeker voor verse visgerechten!

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pal aan de Mondello boulevard vinden we dit restaurant. Je zou er bijna voorbij lopen aangezien het terras ietwat beschut is door plantenbakken met een plantensoort die geen plekje heeft in mijn woordenboek en vocabulaire. Maar dat zou jammer zijn, aangezien ze heerlijke visgerechten hebben en ook de eigenaar een attente Italiaanse peer is met een mooi wit hemd onder zijn witte overhemd. Top jongens, gewoon even lekker zo doorgaan.

Reizigers die Trattoria da Enzo bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Trattoria da Enzo geweest? Deel je ervaringen!