Beoordeeld op 29 juni 2017

Dit hotel is prima gelegen, onder andere op korte afstand van Politiamo (het hart van de stad) en dus ook van de belangrijkste winkelstraten. De staf van het hotel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, zij regelden o.a. een parkeerplaats in een parkeergarage op 50 meter afstand en terwijl wij onze auto daar parkeerden hadden zij onze bagage reeds naar de kamer gebracht. Ook het maken an een afspraak bij de kapper werd prima geregeld.
Het ontbijt was zeker voor Zuid Italiaanse begrippen compleet en smakelijk.
Ook de kamer was prima qua grootte en van alle gemakken voorzien alleen de gehorigheid van de badkamer van de kamer naast ons was nadrukkelijk aanwezig (het enige minpuntje). Daardoor werden we een paar keer opgeschrikt door lawaai.
Al met al (zeker gelet op het vriendelijke prijsniveau) is dit het verblijf meer dan waard.

Kamertip: wij hadden een rustige kamer op de 2e verdieping
Datum van verblijf: juni 2017
Artemisiapalacehotel, Direttore van Artemisia Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Dear guest,

thank you for comment ,we hope see you soon...

Beoordeeld op 18 mei 2017

Zeer vriendelijk personeel, kamer was een beetje klein zonder uitzicht. Goed ontbijt. Centraal gelegen, alles op loopafstand. Als je met t vliegtuig komt reseveer t taxivervoer via t hotel. Dat is veel goedkoper.

Kamertip: Wij hebben om een rustige kamer gevraagd dus hadden we geen uitzicht. De voorkant heeft meer uitzicht, meer geluid.
Datum van verblijf: mei 2017
Artemisiapalacehotel, Direttore van Artemisia Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2017

Dear guest,

thank you very much for comment

Beoordeeld op 11 april 2017

Enkel jaccuzzi en hamman in suite terwijl wij dit anders voor hadden, geen bar, lunchpakket door vroeg vertrek vliegtuig was enkel een appel en beschuit met confituur. Tv werkte niet op de kamer. werd gereset door de dame aan de receptie, maar de volgende dag hetzelfde probleem. Veel te duur voor wat het is.

Datum van verblijf: april 2017
Artemisiapalacehotel, Direttore van Artemisia Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2017

Dear guest,

I don't understand really your comment,we have jacuzzi and works very well but we never said that we have Hamman .

Best regards

Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Goed onderhouden hotel, mooie grote kamer voorzien van alles wat je nodig hebt. Parkeergarage 100 meter verder op. Op loopafstand van het centrum in prima buurt. Vriendelijk personeel zowel achter de receptie als bij het ontbijt. Ook ontbijt was prima.

Datum van verblijf: januari 2017
Artemisiapalacehotel, Direttore van Artemisia Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2017

Dear guest ,

thank you for comment,see you soon...

Beoordeeld op 18 april 2016

Gemakkelijk te bereiken en gelegen net aan de rand van het centrum. Alles goed op loopafstand.
Hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid maar een overeenkomst met een Parking op 100m afstand.
Kamers zijn niet erg ruim maar wel comfortabel en schoon. Ook al slaap je aan een drukke weg, het rumoer van het verkeer valt erg mee.
Personeel is zeer hulpvaardig en vriendelijk.
Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Datum van verblijf: april 2016
Artemisiapalacehotel, Direttore van Artemisia Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2016

Dear guest,

thank you very much for comment,very appreciate

I hope see you soon