“Lekker gegeten”

Trattoria al Cancelletto Verde dal 1954
Reserveren met
Trattoria al Cancelletto Verde dal 1954 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 151 van 2.081 Restaurants in Palermo
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
30 april 2018 beoordeeld

Apart ingericht restaurant, correcte bediening, duurder dan andere restaurants waar we gegeten hebben, goed wijnadvies, babbelgrage eigenaar.

Datum van bezoek: april 2018

24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze lokatie heeft een " excellent" beoordeling in de zaak hangen van TripAdvisor, maar hier kon ik me niet echt in vinden.
Ik nam als " primo" de spaghetti alla vongole en deze was perfect, al had de portie iets royaler mogen zijn.
Helaas was m'n " secundo" van mindere kwaliteit, een stuk vlees op " sicilliaanse wijze" wat blijkbaar gepaneerd was nádat het gebakken was.
De smaak was lichtelijk aangebrand en gewoon niet lekker, al valt over smaak natuurlijk te twisten.
Het was tijdens mijn bezoek niet druk in het restaurant, wat tot gevolg had dat de ( overigens vriendelijke) medewerkers wat bleven " ijsberen" door het restaurant wat me op een gegeven moment een beetje op de zenuwen ging werken.
Uiteindelijk moest ik bijna 40 euro betalen, dit wel inclusief een halve liter wijn en een espresso, maar dit vond ik voor het gebodene toch iets aan de hoge kant.
De zaak is overigens wel mooi ( en druk) ingericht en de baas komt met iedereen een praatje maken en adviseert de gasten, en ik kreeg nog een beleefde hand bij het verlaten van het etablissement.

Datum van bezoek: november 2016
Angelo T, Proprietario van Trattoria al Cancelletto Verde dal 1954, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2016

Grazie di averci dedicato la sua presenza ed il porgersi , ! Il suo conto fa parte del menù' da lei ordinato in regola , si ricordi cosa in più le e stato servito e poi i miei ringraziamenti insieme allo staff e le auguriamo buone feste. Saluti da Palermo .

16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leek binnen luxe, maar de prijs viel erg mee. Lekkere gerechten, goed op smaak en vriendelijk personeel dat goed Engels sprak!

Datum van bezoek: november 2016
25 augustus 2016 beoordeeld

Goede kaart en het hele gezin heeft heerlijk gegeten. De eigenaar zat aan het belendende tafeltje heerlijk te babbelen met iedereen die in de buurt was en alles van commentaar te voorzien. Redelijk geprijsd en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader. Om de hoek bij Piazza Politeama.

Datum van bezoek: augustus 2016
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Siciliaanse recepten, veel keuze en vriendelijke bediening. Aperitief en drankje bij de espresso zijn van de zaak.

Datum van bezoek: augustus 2016
Angelo T, Proprietario van Trattoria al Cancelletto Verde dal 1954, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2016

Ciao. .!!! Il Sig Angelo il Siciliano dal 1954 Ti Rigrazia X la massima. espressa X un arrivederci A Palermo. Magari alla prossima vacanza , io ti aspetto e tu ? Ciaooo

Reizigers die Trattoria al Cancelletto Verde dal 1954 bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Trattoria al Cancelletto Verde dal 1954 geweest? Deel je ervaringen!