“Leuk restaurant”
Beoordeling van Garraffo

Garraffo
Geclassificeerd als nr. 36 van 2.200 Restaurants in Palermo
15 augustus 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, goede bediening en gerechten die gewoon lekker waren. Kortom een prima eetgelegenheid.

Datum van bezoek: augustus 2018

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ideale plek voor goed Italiaans eten, ook voor niet-visliefhebbers. Zeker de desserts waren heerlijk. Goede bediening op verder wel druk terras.

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na even zoeken in Palermo neergestreken bij Garrafo. Vriendelijke bediening. De heerlijkste risotto in tijden daar gegeten

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel enthousiast team, met vooral 2 vrolijke uitstekende koks. Hun vreugde bij het koken geeft resultaat op ons bord.
Heel leuk dat we hen bezig zien vanop het terras!

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker voorgerecht gegeten pasta was al dente zoals het hoort. Hoofdgerecht was zalm met orangesaus dit kon in mijn opzicht beter niks van pasta of aardappeltje bij en saus was je snel beu. Bediening was ok maar ook niks meer. Willen zich onderscheiden van andere Italiaanse restaurant door bv geen typische Italiaanse gerechten op kaart te zetten zoals een caprese of ook geen panna cotta. Als pousse café wou ik een amaretto drinken deze was er ook niet.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Garraffo bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Garraffo geweest? Deel je ervaringen!