102 US$
ZenHotels.com87 US$
Travelocity103 US$
StayForLong119 US$
Beoordeeld op 4 mei 2018

Kamers zijn prima, personeel is heel behulpzaam. Het hotel is moeilijk te vinden, vooral als er feesten in de stad zijn en verschillende wegen afgesloten. Uiteindelijk toch gevonden. Parking is op binnenkoer, dus veilig.
Ontbijt is OK. En de ligging : je kan niet beter wensen. Echt centraal gelegen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 maart 2018 via mobiele applicatie

Met 18 personen 3 nachten overnacht in het bovenstaande hotel. Het hotel is gevestigd op de 4e etage. Er is een kleine lift tot 300 kg. Er zijn hele mooie kleine en grote kamers met airco tevens verwarming. Douche is wel wat te klein. Aardig personeel en een goed ontbijt. Hotel ligt in het centrum.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2017

De standaard kamers zijn heel erg klein. Het tweepersoonsbed staat met één zijde tegen de muur. Gedateerde badkamer.
Het ontbijt wordt buiten op het dakterras geserveerd maar als je teveel last hebt van de vele wespen kan je ook binnen in de geconditioneerde ruimte ontbijten. Het ontbijt is redelijk, niet bijzonder.
Op het zonneterras staan twee zonnebedjes waar je na het ontdekken van Catania nog even kunt bijkomen. Er is helaas geen parasol, wel een koude douch om lekker af te koelen.
het gehele hotel bevindt zich op de vierde verdieping van het pand. De list is heel erg krap, je past er maar net in met z'n tweeën. Vindt je dat eng? Dan zal je vier hoog moeten lopen.

Kamertip: Vergeet de standaard kamers, die zijn veel te klein
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Een overnachting in de suite van dit hotel kost 167 euro inclusief ontbijt. De service is vriendelijk, locatie van het hotel perfect en de kamer is schoon. Het hotel is wel erg gedateerd met een oude badkamer en weinig verlichting. Ontbijt is karig en echt op toeristen ingestoken met voorverpakte broodjes etc. Niet ons idee van een lekker ontbijt.

We kregen wel een glas prosecco aangeboden dat was wel erg vriendelijk

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 november 2016

Mijn moeder en ik verbleven hier vier nachten. De locatie van het hotel is echt heel erg goed. Je zit dichtbij alle bezienswaardigheden van Catania en winkelstraat Via Etnea. Het ontbijt was niet heel erg uitgebreid en het merendeel bestond uit zoetigheden. Daarnaast moet je geen angst hebben voor liften, aangezien wij met twee liften naar onze hotelkamer moesten. Hotelkamer zelf was prima. Het personeel was overigens heel erg aardig en altijd behulpzaam.

Kamertip: Kamers aan het binnenhofje zijn rustiger
Datum van verblijf: oktober 2016