Hotel Nettuno
136 US$
110 US$
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Stesicorea Palace(Catania)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
Agoda.com
88 US$
78 US$
Priceline
  • Roomservice
8 juni 2015 beoordeeld

Jammer genoeg zie je niet dat het aan een drukke boulevard ligt en savonds een kermis naast het hotel hebt. Het hotel zelf was ook erg gehorig, boven ons was een verjaardagsfeest en onmogelijk bij te slapen. We kregen toen midden in de nacht een andere kamer met een erg gehorige luchtverversing. Al met al geen succes

Kamertip: de achterkant en ver van de kermis
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
WebStaff, WEB STAFF HOTEL NETTUNO van Hotel Nettuno, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2015

Geachte Klant,
Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor . De locatie van ons hotel Neptune kunt u genieten van de waterkant van Catania over het hoofd gezien kamers in het hotel en bereiken het centrum van de stad in slechts tien minuten .
Sorry te hebben geleden wat lawaai als gevolg van een gebeurtenis die een beetje meer in het hotel heeft gewoond .
We hopen dat je snel terug komen naar trovrci en ringrazimo opnieuw.
vriendelijke groeten
web Staff
Hotel Neptune

15 juli 2013 beoordeeld

Beste ontbijt dat we in 5 hotels mochten ervaren op Sicilië. Lekkere Proscutto Crudo. Ook d kamers, zwembad en toegang tot de zee waren prima. De toezichter aan de zee was zeer behulpzaam. Lekker ijssalon net voor het hotel gespecialiseerd in cholocadeijs.

Negatief vonden we het nachtlawaai. We zijn er 2 nachten gebleven en bij beide nachten was er een private party aan het zwembad met DJ en de 2e nacht vuurwerk terwijl we al sliepen. Ook relatief weinig te beleven in directe omgeving.

Kamertip: In drukke periode, kies de achterkant.
  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie