“Heerlijk eten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 augustus 2017 beoordeeld

Je kan er heerlijk eten. Heel vriendelijke bediening. Antonio altijd klaar voor een babbeltje. Gezellig terras.

Datum van bezoek: augustus 2017

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs, aardige bediening en vooral zeer goede pasta's. Aanrader! Zou wel reserveren. Wij waren er maandag half acht en konden nog net om negen uur een tafel krijgen.

Datum van bezoek: augustus 2017
8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het uitzoeken van vis konden we geen keuze maken, mede door de taal. Geen probleem er kwam een schaal met verse vis waar we uit konden kiezen. Met een beetje hulp van de eigenaar hebben we 2 vissen gekozen en gedeeld. Hier hebben ze alleen verse spullen, de vis en de salade waren heerlijk.

Datum van bezoek: november 2016
9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een beetje haast ivm onze vlucht, dus we wilde even snel een pasta eten. Heerlijke garnalen en vongole met pompoensaus gegeten, goede witte huiswijn en als dessert een heerlijke ricotta amandel taart. Vriendelijke bediending die goed Engels sprak. Gezellig terras om te zitten.

Datum van bezoek: juni 2016
23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, ze spreken goed Engels, prettig. Heerlijke meloen met ham, lekkere pasta Norma, hele goede scalopina al limone. Taartje toe, met ricotta en pistache, super. Frisse lokale wijn er bij... En weer een geslaagde avond.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Da Antonio bekeken, bekeken ook

Catania, Province of Catania

In Da Antonio geweest? Deel je ervaringen!