Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
NH Catania Parco Degli Aragonesi
Hotels in de buurt
203 US$
189 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Liberty Hotel(Catania)
253 US$
149 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
169 US$
163 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
174 US$
139 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
151 US$
140 US$
Orbitz.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
126 US$
100 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
73 US$
71 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
A Casa di Laura(Catania)(Heel veel waar voor je geld!)
59 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
78 US$
68 US$
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Roomservice
Casa Barbero(Catania)
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Beoordelingen (1.197)
Beoordelingen filteren
1.197 resultaten
Waardering van reizigers
357
576
193
45
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
357
576
193
45
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.197 beoordelingen
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel! Typisch NH hotel standaard. Erg netjes en luxe. De medewerkers zijn erg vriendelijk en hebben leuke tips voor andere stadjes en bezienswaardigheden. De kamers zijn netjes en hebben een bad. Het privéstrand is aan de overkant van de straat en perfect schoon. Hier staan ligstoelen met parasols en je krijgt handdoeken. Dit allemaal gratis. Voor de liefhebbers is er direct bij het hotel ook een buitenzwembad. Het restaurant vonden wij iets te duur voor hoe lekker het avond eten was. Echter was het ontbijt en de lunch prima!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Bedank Samanrha L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giovanni c, Direttore van NH Catania Parco Degli Aragonesi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016
Google-vertaling

Dear Samanrha,

First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Tripadvisor and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH NH Parco degli Aragonesi
I really appreciate the excellent comments, that I have shared with our staff. They are the principal of our values, a service characterized by professionalism and continuous effort to satisfy all our customers. I assure you that comments like yours provides with the esteem to continue in our daily effort and it is our commitment to show that we can make you feel surprised and special while staying with us.
Hoping to welcome you for your next stay with us so that I can meet you personally.
Receive my best regards,
Giovanni Cervera
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met mooie kamers, balkon en prima bedden. Het ontbijt is goed en gevarieerd ook voir degene die een gezond ontbijt willen gebruiken (noten, superfruit, vers fruit). Je steekt de weg over daar heeft het hotel een mooi prive strand met gratis bedden en handdoeken. Restaurants genoeg in de buurt
.mijn voorkeur heeft het restaurant in de vuurtoren.

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
Bedank Jan B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giovanni c, Direttore van NH Catania Parco Degli Aragonesi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2016
Google-vertaling

Dear Jan,
thank you for choosing NH Parco degli Aragonesi for your stay in Catania and having spent your time giving us such a nice feedback.
I'm glad to see that your stay was great, and you enjoyed our product and our service, mainly dedicated to guest experience and your satisfaction.
Seems now we have a new fan!
Hope to welcome you back again soon,

Best regards,
Giovanni Cervera
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 mei 2016 beoordeeld

Lekker rustig Hotel. Ideaal om je reis door Sicilië te beginnen. Het restaurant in het Hotel is sterk aan te bevelen! Heerlijke Siciliaanse gerechten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes en van alle gemakken (benodigd) voorzien.

  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank paul b
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giovanni c, Direttore van NH Catania Parco Degli Aragonesi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2016
Google-vertaling

Dear Guest,
First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Tripadvisor and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Parco degli Aragonesi
I am very glad that you enjoyed our strengths, such as location, spacious rooms with modern cages of our times and the reflecting exactly those who are our main objectives, namely to convey to all our guests for the extraordinary this place in terms of service, courtesy and cleanliness.
I want to thank you for your appreciation of our breakfast. The concept of anti OX breakfast is to meet the demand of the guests with a varied breakfast tasty and healthy.
On behalf of myself and all the staff, thank you for the compliments you have reserved for us in terms of service and hospitality. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.
I hope to welcome you back again soon,
Kind regards
Giovanni Cervera
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 oktober 2015 beoordeeld

Dit was, behoudens de altijd perfecte matrassen, niet de NH standaard die ik gewend was. Check-in om 16.00 uur en een kamer die dan nog niet klaar is !!!. Een kopje koffie ter compensatie ontvangen en over 10 Minuten zou dan de mooiste kamer van het Hotel vrij zijn. Nu was dit na 40 Minuten inderdaad klaar maar als dit de mooiste kamer van het Hotel is dan heb ik grote zorgen over de andere kamers. Schimmel in de badkamer, geen vrij uitzicht op de zee en vooral een chagrijning personeel wat niet eens de moeite doet eenvoudig te groeten.
Ontbijtbuffet was in orde, maar ook hier medewerkers die het kennelijk als een straf ervaren hier te werken.

  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank PetervdR-NL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giovanni c, Direttore van NH Catania Parco Degli Aragonesi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 november 2015
Google-vertaling

Dear Peter,
I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Parco degli Aragonesi, by choosing us for your stay at the hotel in Catania.
With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service.
This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.
We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.
Yours Sincerely,
Giovanni Cervera
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 september 2015 beoordeeld

Periode begin september 2015, verblijf 2 nachten als deel van onze vakantie op Sicilië.
Hotel gedeelte is prima en kamers net. Restaurant deel matig als gevolg van een beperkte kaart en bediening die z'n best deed maar er ging veel niet goed (verkeerde aflevering, timing zorgde voor veel verwarring). De kwaliteit van het eten was ok maar door de beperkte kaart ons inziens te weinig variatie voor een lang verblijf. In de directe omgeving geen uitwijk ( op loopafstand) voorhanden. Hotel heeft diverse zalen voor conferenties. Redelijk wat zakelijk georiënteerde gasten. Overdag wel een privé strand maar voor 's avonds geen vermaak in de vorm van bv een boulevard en/of winkels. Goede busverbinding naar Catania center op ca 4 km. 1 stop voor 1 euro.

  • Verbleef: september 2015, reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Willem H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giovanni c, Direttore van NH Catania Parco Degli Aragonesi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2015
Google-vertaling

Dear Willem,

First and foremost, we would like to take this opportunity to thank you for choosing us for your stay at NH Parco degli aragonesi as well as for taking the time to send us your comments through Tripadvisor.

With regards to your comments about our restaurant, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented

We hope to see you again

Kind regards
Giovanni Cervera
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken