Airone City Hotel
116 US$
99 US$
Orbitz.com
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg schoon en nieuw hotel, voldoet prima aan mijn wensen. Enorm ruim, goed ontbijt, modern ingericht. We zijn tevreden. Een auto is noodzakelijk/handig, het ligt buiten het centrum. Catania is ook niet de meest logische uitvalsbasis om heel sicilie makkelijk te kunnen zien.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een prachtig hotel. Hele ruime kamers om goed tot rust te komen. Wij zijn ontzettend vriendelijk ontvangen en gedurende onze 5-daagse vakantie is het personeel erg behulpzaam geweest.

Bij aankomst begon het al met;
- een glaasje prosecco terwijl we wachtten om in te checken.
- het maken van mijn kapotte koffer.
In de loop van de dagen zochten ze mee naar een scooter die we wilden huren, lekkere restaurants, leuke plekken in de buurt en andere dingen die wij ons afvroegen.

Het hotel zelf is helemaal nieuw, modern en schoon. Wij keken vol verbazing naar onze grote hotelkamer toen wij aankwamen. Een erg groot, heerlijk zacht, luxe en kingsize bed. Ook de badkamer was nieuw en mooi. En elke dag werden zowel de zeepjes in de douche als het drinken in de (gratis) mini-bar aangevuld. Alhoewel de Aperol Spritz' van de bar beneden ook aan te raden is!

Beneden bij het hotel is een fijn terras met zit en ligstoelen. Een mooi zwembad, waar het goed genieten is met een drankje!

Ik schrijf graag deze recensie door mijn enthousiasme over het hotel. De locatie zal voor sommigen echter minder ideaal zijn. Wij hebben in onze vakantie een scooter gehuurd, wat ons erg onafhankelijk maakten. Als je geen vervoer hebt, dan zul je je moeten verplaatsen met de taxi.

Hoe dan ook, een aanrader!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
11 oktober 2016 beoordeeld

Service bij aankomst: Goed
Kamer (2 pers deluxe kamer): Goed
Locatie: Saai, afgelegen, geen uitzicht, aan kleine en drukke weg.

Voorzieningen: Slecht!.. Geen mogelijkheid om te eten (alleen ontbijt), geen restaurant, er is omschreven dat er een "on-side bar" is, dat is een verlengde balie bij de receptie en daar kan je eventueel een biertje of een wijntje halen. Wederom niks te eten.

Het hotel was nog niet helemaal af, de parkeergarage was nog niet bruikbaar, geen dakterras kunnen vinden (wel beschreven op de site), geen restaurant dus zelf een restaurant zoeken, en die zijn een eind weg ivm de ligging *(4km van het centrum)

De site is ERG MISLEIDEND, op de site lees je opeens allerlei voorzieningen maar dat is niet het AironeCityhotel, maar het AironeWellnesshotel!.. Zo ook bijv uitzicht op de kust, nou nee, je zit midden tussen de bebouwing hier.

Kortom, we hadden een nacht voor 140 euro + 30 euro voor een late checkout, en die 170 euro vonden wij toch echt veel te duur voor een niet afgemaakt hotel.

Hier hebben we wat van gezegd en ze zijn ons niet tegemoet gekomen in de prijs, alleen een reactie: "bedankt voor de tip"

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
10 april 2018 beoordeeld

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
infoG424FO, Direttore van Airone City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden