“Heerlijk gegeten”

Keukens: Italiaans, Mediterraan, Hedendaags, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Getechten zijn bijzonder en erg smaakvol. Laat je niet afschrikken door hoe het pand eruit ziet, eenmaal aan tafel ben je het zo vergeten.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk, de porties zijn niet groot en het is redelijk prijzig. Maar je krijgt zeker waar voor je geld. Wij zijn er 2 keer geweest en beide keren top!

23 juli 2017 beoordeeld

Het pand heeft van buitenaf niet zo’n gunstige ligging en uitstraling. Van binnen is het smaakvol ingericht. De bediening is super aardig en er wordt hier zeer goed gekookt. Het lijkt erop dat de Italiaanse keuken aan het los komen is van de klassieke gerechten die je in elk restaurant terug kunt vinden.
We begonnen met een kleine amuse van ricotta ietwat aangezuurd en wat crumble, lekker.
Vervolgens hadden we gemarineerde tartaar van biefstuk, met stukjes blauwe schimmelkaas en gedroogde kruiden. Apart en erg lekker.
Het hoofdgerecht was Sardijnse risotto met saffraan, droppoeder, tartaar van gamba’s en een granité van appel en limoen. Zuur, zout ( in de vorm van drop), en ‘ vettige’ rijst. Een heerlijk gerecht.
Het nagerecht van gedroogde groenten en olijven een tomaten confit, gedroogde kappertjes een crème van worteltjes en zoete aardappel met drop ijs was zeer bijzonder. Wederom alle soorten smaken. Top en voor mij een klassieker die ze op de kaart mogen houden.
het andere nagerecht was Tiramisu, maar dan anders gemaakt. de smaken zijn ‘ ontleed’ en dan weer anders opgemaakt. Ook lekker maar niet zo bijzonder als het andere dessert.

13 juli 2016 beoordeeld

Zowel de ontvangst, de professionele en vriendelijke bediening , samen met de heerlijke gerechten maken van dit restaurant een ware topper!
Sardische gerechten zijn in een hedendaags jasje gestoken; de afwerking, presentatie en smaken zijn subliem...
Dit niveau van restaurant zou je niet vermoeden wanneer je de eenvoudige ingang van het etablissement binnengaat;
Wij zijn volledig overtuigd: bij elk bezoek aan Sardinië komen we hier terug ( en we maken graag reclame bij onze vrienden-Belgen- om zo'n kans niet te missen!

16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie Olbia bezoekt en van lekker en verfijnt eten houdt moet in dit gemoedelijke maar uitstekend restaurant zeker langsgaan.De joviale gastvrouw legt met volle passie en overgave de volledige kaart uit.Elk gerechtje is een streling voor het oog en de smaakpappillen worden verrast met verfijnde ingrediënten en weloverwogen smaakcombinaties.Hier staat een kunstenaar met passie in de ketels te roeren.Hij heeft het en hij kan het...en van ons krijgt hij alvast zn eerste ster:)

Reizigers die Il Mattacchione bekeken, bekeken ook

Olbia, provincie Olbia-Tempio

In Il Mattacchione geweest? Deel je ervaringen!