“Lekerrrrr”
Beoordeling van Trattoria "Il Gambero"

Trattoria "Il Gambero"
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor lekkere vis moet je hier naar toe. Goede porties, goede wijn en een goede prijs. Een aanrader!!

Datum van bezoek: juli 2018

3 augustus 2017 beoordeeld

Vers aangekomen in Olbia gingen we met de auto op zoek naar een restaurantje in het centrum. als je de weg niet weet, valt het niet mee om een parkeerplek in het donker te vinden. Aan de rand van het centrum lukte dit en we liepen op goed geluk dit kleine restaurant binnen, waar we aan het laatste tafeltje buiten heerlijk hebben gegeten van vers gevangen vis met een prima witte wijn. Voor de visliefhebber is dit zeker een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2017
25 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn in juli 2014 2 maal gaan eten in dit restaurant. Ik eet nooit vis maar dit was echt zalig. Heerlijk alsof hij net gevangen was en de gambas waren heerlijk gegrild. Als je in Olbia bent zou ik zeker dit restaurant een bezoekje brengen ;-). Ook hebben ze geduld met toeristen. Tweede keer had ik vleesschotel besteld en mijn vriend dewas pasta met mosselen zeker ook aanraders. Net als de wijn en seadas.
Wij komen zeker terug :-D.

Datum van bezoek: januari 2016
20 juni 2014 beoordeeld

Leuke taverna met terras waar je in ongedwongen sfeer heerlijk kunt eten. Ook nie zo'n stijve bediening als in vel italiaanse restaurants. Heel goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juni 2014
    • Sfeer
Bertolda62, Proprietario van Trattoria "Il Gambero", reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2014

dank u zeer voor uw beoordeling tot ziens.

10 juni 2013 beoordeeld

hele leuke avond gehad, inrichting is eenvoudig en de gerechten zijn zeer goed en smaakvol voor een zeer lage prijs. We waren voor € 40,-- incl. fles wijn klaar en hadden ondermeer gamba's in een heerlijke wijnsaus. Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: juni 2013
Bertolda62, Proprietario van Trattoria "Il Gambero", reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2013

bedankt voor uw recensie hopen we dat jeterug onze gasten de eerste hartelijke Primo en Roberta

Reizigers die Trattoria "Il Gambero" bekeken, bekeken ook

Olbia, provincie Olbia-Tempio

In Trattoria "Il Gambero" geweest? Deel je ervaringen!