Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Brood tijdens ontbijt op!! en onvriendelijk personeel. Als je het ergens niet mee eens bent dan gaan ze met de hakken in het zand en spreken ze opeens alleen nog maar Italiaans, kennen ze zomaar geen Engels meer. Zwembad vond ik wat achterstallig onderhoud hebben met name reataurant bar. Chagarijnig personeel. Enorm doorgezakte bedjes met zn stang in het midden waar je niet blij van wordt. Annimatie doet heel goed haar best
Kamers zijn ruim netjes en goed.
Absoluut een auto nodig.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Veel faciliteiten met een mooi groot zwembad. Een super groots ontbijt. Alles is er. Heerlijk!
Maar de accommodatie is vergane glorie. De kamerdeur sluit niet goed. De sauna heeft versleten banken.
De garage biedt veel parkeerplekken, maar t is wel krap in parkeren.
Dat is jammer, omdat er zoveel faciliteiten zijn.
Een upgrade is eigenlijk wel noodzakelijk voor Van der Valk prijzen.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Nadat we zonder begroeting ingecheckt waren kregen we de sleutel van kamer '127'. Bij aankomst bleek de airco erg veel lawaai te maken. Hierover hebben we de receptie gebeld, die ons beloofd hadden iemand langs te sturen. Na twee uur niemand gezien te hebben, en de telefoon niet was opgenomen, zijn we naar de receptie gelopen. Om 22.00 was er nog geen oplossing. De receptioniste gaf aan dat er geen andere kamers beschikbaar waren. Nadat de technische dienst had gekeken konden we ineens wel snel een andere kamer krijgen. Kamers zijn ruim maar verouderd. Hotel bevindt zich op industrieterrein. Omdat we vroeg op moesten en het ontbijtbuffet nog gesloten was, kregen we een pakketje mee. Helaas allemaal houdbare troep!
Tot slot complimenten aan de host voor de bagage service naar de kamer.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

We hebben voor 12 dagen in dit resort geboekt maar zijn heel ontevreden. Eerst een kamer gehad in een uithoek van het park waar airco stuk was en WiFi niet werkte. Uiteindelijk een andere kamer geboekt waar douche schimmel vertoont, airco staat op 15 graden maar het voelt zo niet aan. Airco werkt niet naar behoren terwijl het hier boven 30graden is. Afzuiging op toilet werkt niet, buitenverlichting op balkon is stuk, mieren lopen rond in de kamer, de voedselhygiëne laat te wensen over, ... zijn al verschillende malen naar receptie geweest met onze klachten maar er wordt geen gevolg aan gegeven. Dit is zeker geen 4 sterren waard. Het personeel in het restaurant is zeer vriendelijk, ....

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 6 juni 2017

Wij hebben dit hotel/resort geboekt omdat het dicht bij de luchthaven ligt en er een shuttle verbinding met het resort zou zijn. Dit laatste klopte niet echt. Ondanks dat er al bij het verlaten van het vliegveld bruine verwijzingsborden naar GEOVILLAGE waren, was het best nog lastig om de juiste route ernaar toe te vinden (onze tomtom zat nog in de koffer). Mooi complex met een handig onder het hotel gelegen parkeergarage, waarin je wel moet letten op de vele kolommen, waar je omheen moet ipv er tegenaan. De markering van de parkeervakken laat namelijk wat te wensen over. Het inchecken verliep vlot en handig is het, dat verschillende liften tot in de garage (-1) gaan en je dus comfortabel in de buurt van je kamer komt. Tip aan het hotel, vermeld ook de kamernummers bij die liften. De kamers zijn zeer ruim met prettig balkon, dat in ons geval op de binnentuin uitkeek. Zonder meer een 4* locatie voor een redelijke prijs.

Kamertip: Wij hadden kamer 1234 met uitzicht op de binnentuin waar ook het ontbijt en het diner werd geserveerd.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner