Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel Panorama is een fijn centraal gelegen hotel met een prachtig uitzicht over Olbia en de haven.

De kamers zijn verouderd maar schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is oké, niet heel bijzonder!

Het hotelpersoneel is erg behulpzaam en zeer vriendelijk!

Zeker een aanrader voor een citytrip of zoals wij hebben gedaan voor 1 overnachting i.v.m onze vroege terugvlucht naar Amsterdam. Het vliegveld is ongeveer een 10 minuten rijden.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 april 2016

In een smal straatje maar heel centraal gelegen hotel. Vriendelijke ontvangst en die vriendelijkheid bleef gedurende ons verblijf: bellen van busmaatschappij of VVV, op USB stick zetten van onze boardingpassen en ze uitprinten niets te veel en alles met een glimlach. Ruime kamer met mooie vloer en mooie badkamer met goede douche en alle badbenodigdheden. Enige minpuntje waren voor ons de kussens en het dekentje op het bed.

Kamertip: Standaard kamer biedt geen zeezicht en in ons geval ook geen mooi uitzicht.
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 30 september 2015

Zoals de aanhef, alles klopt in dit hotel, ontvangst is hartelijk en welgemeend, hulp bij de bagage naar de kamers, auto wordt snel en efficiënt een plaats voor gezorgd. Kamers en met name badkamer heel goed ingericht en op een beperkt ruimte uiterst slim ingericht, goede bedden en een douche die nog in mijn herinnering staat. Drankje op het terras met prachtig uitzicht over Olbia was snel geregeld.
Je betaalt iets meer voor dit hotel ten opzichte van andere hotels, maar is de moeite waard.

Datum van verblijf: september 2015
Bedank 180.342
Beoordeeld op 15 januari 2015

Toen we bij aankomst onze auto parkeerde op de prive parkeerplaats van het hotel, arriveerde op hetzelfde moment iemand van het hotel. Hij bood meteen aan om voor onze koffers te dragen. Mijn vriendin had tape op haar enkel omdat ze die de vorige dag gekneusd had. Het personeel was oprecht geinteresseerd in wat er gebeurd was en erg behulpzaam in haar te ontlasten.
De kamer was erg mooi en netjes. Prima bed en erg mooie badkamer.
Het hotel is gelegen in het centrum van Olbia en heeft als leuk extra'tje een panoramaterras op het dak met een prachtig uitzicht over Olbia.
Bij vertrek was het personeel nog niet vergeten dat mijn vriendin geblesseerd was en ze boden spontaan aan de auto voor te rijden zodat ze niet naar de parkeerplaats hoefde te lopen.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 18 mei 2014

Centraal gelegen maar 's nachts rustig.
Prachtige houten vloer op zeer ruime kamer en prima badkamer.
Extraatje was het dakterras met ligbedden.
Hier heb je een prachtig uitzicht over het hele gebied.
Personeel weer heel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2014