“Buonissimo!”

Geclassificeerd als nr. 21 van 378 Restaurants in Olbia
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten op het plein, heerlijke gerechten zoals tartare di ombrino en zeebaars filet met saus van citrusvruchten en als dessert een sabayonne met laurierdrop ijs, dit alles vergezeld van een Vermentino di gallura uit Olbia. Genieten voor een redelijke prijs. Aanrader! Zie ook de foto’s

Datum van bezoek: juni 2018

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het plein staan een aantal tafels met wit linnen en er is een onwijs fijne sfeer! De bediening is erg gastvrij. Na ons kwamen twee stellen aangelopen en ondanks dat het vol was werden er twee mooie tafeltjes voor ze klaar gemaakt. We hebben heerlijke sardijnse rode wijn gedronken en een hoofdgerecht en dessert gegeten. Kortom een verrukkelijke avond in een fijne ambiance!

Datum van bezoek: juli 2017
28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Mooie presentatie, goeie en nette bediening. Leuke show van opdienen vis. Professioneel. Echt goeie kwaliteit en bereiding eten. Kom tegen half acht, acht, want daarna vormt zich een kleine rij wachtenden. Prijs kwaliteit duurder segment, maar absoluut in verhouding!

Datum van bezoek: mei 2016
21 april 2016 beoordeeld

Op maandag gegeten bij Gusto. Het was vrij stil maar er werd lekkere muziek gedraaid en vriendelijke correcte ober.
We begonnen met vegetarische voorgerechten die super lekker waren. Ook leuk om een ander vegetarisch gerecht te kunnen kiezen. Daarna samen de visrissoto , rijkelijk gevuld en zeer voedzaam en ook heerlijk.
Daarna 1 dessert maar met glimlach werden er 2 lepels neergelegd. Amandelnestje gevuld met vers fruit en ricotta. Echt genoten, heerlijke avond.

Datum van bezoek: april 2016
21 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt geweldig gegeten. We genoten van de tartaar, de pasta met zeevruchten en de tortellini met ricotta en munt als voorgerecht. De inktvis was zo mals! Als hoofdgerecht hadden we de zeebaars, de vegetarische pasta en de mixed seafood. Wederom heel smakelijk! Blij dat we geen antipasti genomen hadden want de gerechten waren zeer royaal. Onze oudste zoon had als enigste nog trek in een dessert: een voortreffelijke sabayonne. Het restaurant zelf is bijzonder sfeervol en gezellig, romantisch. Onze ober was meer dan vriendelijk, erg behulpzaam en sprak voldoende Engels. Molto grazie!

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Officina del Gusto bekeken, bekeken ook

Olbia, provincie Olbia-Tempio

In Officina del Gusto geweest? Deel je ervaringen!