“Een late lunch!!”

Sabores
Geclassificeerd als nr. 2 van 1.228 Restaurants in Cagliari
Keukens: Deli
14 augustus 2017 beoordeeld

Ondanks de tip om te reserveren gingen wij op de bonnefooi op een avond deze bar/delicatessen zaak binnen. Vol!!!!!! Toen wij 2 dagen later weer in Cagliari waren hebben wij het weer een poging gedaan. Het was rond de klok van drie uur 's middags en de tent was leeg. Maar daardoor kregen we alle aandacht die we maar wilde. Er werd ons gevraagd of we wat wilde snacken of we misschien langs kwamen voor een late lunch. We hebben voor die laatste gekozen. Voor 20 euro hebben wij een plank met heerlijke kaas, ham, worst en smeerseltje gekregen. Een heerlijke wijntje erbij en onze middag kon niet meer stuk. Probeer als je in Cagliari bent zeker een keer langs te gaan. Het is maar een kleinde tentje dus reserveer of ga in de middag heen!!!!!

Datum van bezoek: juli 2017

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak, echt om een middag door te brengen, geraffineerde dingen om te proeven, heerlijk en vooral goede wijnen, we gaan zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2016
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere wijn en een heerlijke plank vol met lekkere kaasjes en vlees. Fijne sfeer en vriendelijke mensen.

Datum van bezoek: augustus 2016
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sabores, een leuk tentje waar je goed kennis kunt maken met de locale producten van Sardinië.

De mensen die hier werken hebben verstand van zaken en vertellen alles met passie!

Het is hier erg druk. Om zeker te zijn van een plaatsje kan je beter even bellen!

Datum van bezoek: augustus 2016
26 juni 2015 beoordeeld

Absoluut dè tent die je moet bezoeken tijdens een verblijf in Cagliari. Gelegen in een zijstraatje bij Cagliari marina. Delicatessenzaak met gelegenheid om te proeven/eten. Eigenaren met echte passie voor hun vak en de producten die ze verkopen. Gekozen voor een assortiment van ham, kazen en salami's. Grootste plank kost (maar) 15 euro en biedt meer dan voldoende voor 2 personen. Daarbij een drietal witte wijnen laten schenken (vermentino en moscato) en ook twee soorten rode wijn (cannonau). Uitleg over de wijnen vlekkeloos in Engels. Prijs-kwaliteit helemaal top. Kan iedereen die een bezoek brengt aan Cagliari aanbevelen om hier te gaan eten.

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Sabores bekeken, bekeken ook

Cagliari, Province of Cagliari

In Sabores geweest? Deel je ervaringen!