Beoordeeld op 12 februari 2017

Heel mooi modern hotel. Ligt wel iets buiten het centrum. Kamers zijn ook mooi ingericht, aardig luxe en na elke schoonmaak van de kamer lag er een heerlijk chocolaatje voor ons klaar! Dus top service en vriendelijk personeel.

Het ontbijt is prima, alles is aanwezig. In het restaurant van het hotel kan je heerlijk eten. Ook bij de bar kan je goed zitten, leuke sfeer.

Voor de wellness moet je extra betalen en reserveren (om drukte te voorkomen). Wij vonden het wel beetje duur. Wel prima om lekker te ontspannen!

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 oktober 2016

Modern hotel, hoge ronde toren.
Moderne mooie kamer en badkamer. Door de vensters kan je ver kijken.
Vriendelijk personeel bij het avondeten, maar bij ontvangstbalie en s morgens was de vriendelijkheid verste zoeken.
Dit hotel heeft een zeer grote parking. Het eten was redelijk.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 juli 2015

Dit is een pareltje ten opzichte van sommige andere hotels in Sardinië.

Eindelijk eens geen ouderwets interieur. Maar een heldere, mooie kamer en een praktische badkamer.

Hier en daar zijn er wel al sporen van het gebruik, maar daar willen we nu geen punt van maken. De ruimte naast het bed is aan één zijde wel erg smal, zodat dat je beter beiden aan dezelfde zijde in bed stapt. Blijkbaar een foutje in het ontwerp....

Er is een gezellige bar en ook over het restaurant niets dan lof. Zelfs voor groepen serveert men lekkere, verfijnde keuken!
Het ontbijt is heel uitgebreid, waarbij men toch de kwaliteit en versheid handhaaft. Men komt zelfs aan tafel rond met extra (warme) gerechtjes. Super!

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 mei 2015 via mobiele applicatie

Perfect, aardig personeel, prachtige schone kamer. Wij hadden super uitzicht op de zee. Ontbijt was heerlijk, heel uitgebreid. Ook gedineerd in het hotel en dat was klasse. Wij raden iedereen dit hotel aan.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 september 2014 via mobiele applicatie

Twee nachten hier gelogeerd en dat is prima bevallen. Zeer vriendelijk personeel en mooie ruime kamers. Alles op en top schoon en een prima ontbijt. Het hotel heeft verder een gezellige bar met buitenterras. T Hotel is absoluut een aanrader.

Verbleef: september 2014, reisde met een partner