Beoordeeld op 27 september 2018

degelijk hotel met mooie ruime kamers en een goede infrastructuur, maar de service bij het ontbijt was pover en ook de opstelling van het buffet is voor verbetering vatbaar. Sommige personeelsleden aan het onthaal zijn onvoldoende competent.

Datum van verblijf: september 2018
Hotel I, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Dear ronnyverhoeven,

Thank you for choosing to stay at our hotel and thank you for leaving your review following your visit. We are sorry to read that the breakfast service did not meet your expectations. We are working constantly towards improvements in our services, that only recently has changed. We look forward to welcoming you back to the Hotel again in the future.

Beoordeeld op 27 september 2018

Geluidsisolatie van de kamers laat te wensen over, douchedeurtjes met zwarte schimmel, gesloten bar en chaotische ontbijtruimte, maar zeer goede ligging, wie neemt hier het initiatief tot verbetering?

Datum van verblijf: september 2018

Dear mariavermaere,

thank you very much for your honest feedback. We're sorry about any noise that bothered you and we are sorry that you found our breakfast caotic. We hope that in the near future you will allow us another opportunity to accommodate you and thereby have the chance to restore your good faith.

Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

In juni 2018 hier 2 nachtingen gehad.
Hotel ligt midden in het centrum.
Iets wat roemreurig omdat je aan een doorlopende straat zit.
Hotel is verder does en schone kamers.
Alleen ontbijt geen restaurant aanwezig.
Maar naast de deur al diverse eetgelegenheden, voor niet al te veel.
Hotel heeft geen parkeerplaats dus de auto moet op een parkeerplaats nabij de haven worden neergezet.
Ontbijt is Italiaans alles is aanwezig.
Prima hotel om de stad te verkennen.

Datum van verblijf: juni 2018
Hotel I, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Dear joanmajef,

thank you very much for choosing to stay at our hotel and thank you for leaving your review following your visit. We are delighted to hear that you had enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt aan de rand van de stad en dicht bij de haven. In de aanliggende straat zijn veel goede restaurants te vinden. Kamer (303) was groot en schoon. Bedden waren aan de harde kant. De ligging is aan een rustig straatje. Ontbijt was goed.

Datum van verblijf: juni 2018
Hotel I, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Dear Rob K,

thank you for sharing your review following your visit. We look forward to welcoming you back to the Hotel again in the future.

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven in hotel Italia van 28/4 tot 5/5/2018 voor het feest van Sant Efisio dat doorgaat op 1/5 dan vertrekt hij namelijk naar Pula en een kleinere optocht nog eens op 4/5 wanneer de heilige terugkomt naar Cagliari. Het was de tweede maal dat we verbleven in hotel Italia en ook nu kunnen we niets vinden dat niet in orde was,zeer vriendelijk personeel een goed ontbijt en zeer propere kamer met een goed bed.
Je kan niet beter verblijven als je van zin bent om de stad te verkennen. Het hotel ligt pal in het centrum, alsook dichtbij het treinstation en de busterminal, wat handig is als je geen wagen huurt en toch iets meer van het eiland wil zien.

Datum van verblijf: mei 2018
Hotel I, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2018

Dear arwen099,

thank you for choosing to stay at our hotel, for leaving your review following your visit and for your confidence in us. We are delighted to hear that you had enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming you back soon.