“Vacanza 2018 con amiche ”
Beoordeling van Ristorante Antica Cagliari

Ristorante Antica Cagliari
Geclassificeerd als nr. 62 van 1.154 Restaurants in Cagliari
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een uitmuntende score op TripAdvisor!!! Oke het eten is lekker, vers en een mooie kaart. Veel italianen dus oke. Maar... het eten vliegt op je bord, het kan niet rap genoeg gaan, ze komen constant vragen of je klaar bent, nemen bijna het bord voor je neus weg voor het op is. Niet aangenaam .het is duidelijk dat de bekendheid in het nadeel van het restaurant werkt. Een tafel moet 2 keer scoren, dus eten en weg, spijtig want het is er gezellig. De bediening is vriendelijk maar dwingend. Wijnkaart prima, maar je mag miet genieten, geen tijd. Prijzen voor wijn en eten oke! Zo spijtig , ik voelde mij echt buitengezet. Geen koffie of dessert genomen gewoon door druk. Bij het buiten komen stonden mensen inderdaad te wachten op een tafel. Succes is niet altijd een voordeel. Met spijt en ergernis restaurant verlaten.

xaxaCagliari, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorante Antica Cagliari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2018

Dank u voor uw tijd om ons te voorzien van zulke gedetailleerde feedback over uw ervaring.

We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze keuken en prijzen, maar het spijt ons natuurlijk zeer te horen dat sommige dingen niet aan uw verwachtingen voldeden en dat u zich niet helemaal op uw gemak voelde in ons restaurant.

We willen dat onze klanten altijd een geweldige ervaring hebben en we zijn zeer spijtig als we het niet kunnen doen.

In ieder geval, bedankt voor uw feedback, we zullen het nodig hebben om te groeien en te verbeteren.

We hopen u te mogen verwelkomen in ons restaurant, ook om u te laten zien dat we het beter kunnen doen.

Nogmaals bedankt voor uw recensie.

26 september 2018 beoordeeld

Ik zocht een visrestaurant in Cagliari en vond dit. Zeer zeker aan te bevel, zeer vlotte bediening, voldoende uitgebreide kaart en alles wat zij aten was zeer lekker klaargemaakt en werd vlot bediend. Oog voor detail en goeie opvolging van de bestellingen, hoewel het er zeer druk was. ook zeer goeie wijn en aperitieven. Zeker niet super-goedkoop, maar ook niet van de duurste restaurants in Cagliari en heel centraal gelegen. Prijs/kwaliteit heel goed

xaxaCagliari, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorante Antica Cagliari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Dank u wel, we zijn erg blij met uw recensie.

Hij gaf een goede beschrijving van het restaurant en had een goede ervaring. We zijn erg blij.

Ik hoop dat je weer terugkomt als je nog in Cagliari bent.

Tot ziens en nogmaals bedankt!

13 augustus 2018 beoordeeld

Mooi en gezellig restaurant. Vriendelijke ontvangst en snelle bediening.
Superverse gerechten.
Voor herhaling vatbaar !

xaxaCagliari, Proprietario van Ristorante Antica Cagliari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dank u voor uw beoordeling.

Wij zijn blij dat u heeft genoten van ons restaurant.

Kom terug om ons weer te zien, wij wachten op u!

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in Cagliari. We waren met een groep van 18 mensen. De bediening was goed en vriendelijk. Het eten heerlijk. Sardische gerechten. Er werd ook verteld wat het was. Ligging is wat buiten het centrum. Maar te voet wel mogelijk. Er rijden ook regelmatig bussen.

xaxaCagliari, Proprietario van Ristorante Antica Cagliari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Grazie per il suo commento.
E ovviamente siamo felici che sia andato tutto bene. Se siete ancora a Cagliari tornate a trovarci!
A presto!

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn heel tevreden over het restaurant! Het personeel was vriendelijk, en het eten was lekker. Ook zijn we vlug bediend geweest. En ook prijs kwaliteit was zeker goed. Zeker een aanrader!

xaxaCagliari, Proprietario van Ristorante Antica Cagliari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2017

Thank you!!! Happy that everything was okay. Hope to see you again!

Reizigers die Ristorante Antica Cagliari bekeken, bekeken ook

Cagliari, Province of Cagliari

In Ristorante Antica Cagliari geweest? Deel je ervaringen!