Beoordeeld op 30 mei 2017

Een mooi oud pand, volledig gerestaureerd aan de noden van heden: een mooie slaapkamer met prachtig vernieuwde badkamer met formidabele regendouche! De gemeenschappelijke ruimte, waar ook het ontbijt wordt opgediend ,ligt aan de straatzijde en is nogal lawaaierig.Er is ook een binnentuin waar het heerlijk vertoeven is en waar zich nog een moderne aanbouw bevindt. De eigenaar is heel vriendelijk en staat je met raad en daad bij zowel over de historische bezienswaardigheden als restaurants als bij het vinden van alternatieve routes om naar je volgende bestemming te rijden.
Het ontbijt is uitgebreid maar omvat veel zoetigheden waar we niet zo zot op waren. Een goed stukje brood met een zelfgemaakte confituur of een eitje waren beter geweest!
Een tip voor de kamer, vraag één die NIET aan de straat ligt want 's nachts is het alsof de autostrade onder jouw raam ligt.

Kamertip: Niet aan de straatzijde.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 juni 2016

“Service van eigenaar was bovengemiddeld!”
Aardige eigenaars, gaven veel info. Regelde (toen we nog thuis waren) tickets voor de processietocht op1 mei. Bracht ons daar naartoe en we kregen zelfs een stadsrondrit. Bustickets konden we ook via hem kopen. Een mooie B&B met tuin waar je kon zitten en een mooie kamer met moderne regendouche. In Calgiari the best place to be!!

Kamertip: Op 1 mei is in Cagliari La Festa di Sant' Efisio. Zorg dat je vooraf contact hebt met het B&B zodat zij voor kaartjes kunnen zorgen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2014 via mobiele applicatie

De zeer vriendelijke eigenaar, heeft ons Cagliari laten verkennen. Iedere ochtend kregen we een kaart om het zuiden te verkennen.. het was fanastisch. Prima kamer. Prijs kwaliteit meer dan goed!

Tip: haal een pizza naast de b&b, heerlijk!

Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 juli 2014 via mobiele applicatie

Aangekomen in Pirri - Cagliari komen we aan bij onze B&B.
Het ligt in een buitenwijk van Cagliari, maar eenmaal in de B&B is het geweldig!
De eigenaar vangt ons op en brengt ons naar onze kamer. Dit blijkt een gloednieuw appartementje te zijn met een woonkamer, keuken, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Stijlvol ingericht!
De eigenaar doet zich veel moeite om het ons naar onze zin te maken. Zodra hij hoort dat we de dag erna naar Alghero willen, wijst hij ons alle leuke plekken en vertelt ons waar we naar toe moeten. De eigenaar is zeer gastvrij ! Deze B&B is een echte aanrader.

Verbleef: juli 2014
Beoordeeld op 30 augustus 2013

Een uitstekende accommodatie midden in het prachtige Cagliari. Prachtige schone kamers en prima badkamer. Heel stijlvol ingericht. Ontbijt is zeer uitgebreid voor Italiaanse begrippen en Vanna zorgt er iedere dag voor dat je niets te kort komt. Komt zelfs cappuccino buiten brengen!!
Antonello organiseert ophaalservice van het vliegveld en bij aankomst geeft hij een stadsrondrit met tips. Buskaartje (bushalte op 500 meter en uitstap tegenover de BB) kun je via Antonelle kopen en hij geeft uitgebreid op een kaart aan wat je beslist moet gaan bekijken. Auto huren is aanrader. Het zijn zeer zorgzame eigenaren en maken het verblijf zeer aangenaam. Airco op de kamers en van het stadslawaai hoor je niets als de luiken dicht zijn. Wij hadden een fantastische week dankzij Antonelle en Vanna. Komen beslist nog een keer terug!! Grazie.

• Verbleef: maart 2013, reisde met familie