Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Een mooi, modern, prachtig hotel. Zeer mooie kamer van alle gemakken voorzien. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Je hebt hier echt het gevoel van veel privacy terwijl het hotel meerdere kamers heeft. De ligging is super, 5 minuten lopen van centrum. Wij voelden ons erg geborgen in het hotel, ontbijt was heerlijk. Al bij al een aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtig ingericht hotel. Erg charmant. De tuin is ook erg heerlijk. We hebben heel relaxt gezeten in de grote stoelen met voetenbankjes. Jammer dat het zwembad zo klein is dat je er alleen in kunt zitten (in kkkoud water). Het personeel is zeer betrokken en attent.
Wij sliepen in kamer 14, die grenst aan de lobby. Het was daardoor erg gehorig.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 4 september 2017

Prachtige, nieuw ingerichte kamers, een heerlijk bed met mooi beddengoed, een fijne badkamer met grote inloopdouche, verlichtte kledingkast. Een heerlijke tuin met een kleine plunge pool. Een fantastisch, vers bereid ontbijt en erg vriendelijk en buitengewoon behulpzaam personeel. Het hotel ligt op loopafstand (ca 12 min.) van de stad. Er zijn wel flinke hoogteverschillen. Wij konden auto altijd gemakkelijk parkeren dicht bij het hotel. Het mooiste hotel gedurende onze rondreis in Sardinië!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Oude abdij getransformeerd tot een prachtig en smaakvol ingericht boutique hotel! Mooie kamer, uitgebreid ontbijtbuffet, prachtige tuin en zeer vriendelijk personeel dat 24 uur ter beschikking staat. Centrum goed te bereiken vanuit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 23 juli 2017

Gelegen dicht tegen het universiteitsgebouw en op circa 500 meter van het centrum. Parkeren is niet altijd eenvoudig, maar de receptie denkt goed mee. Het personeel is super aardig. De stijl en afwerking van het hotel is top. Het ontbijt is Ok, maar niet overweldigend..
Als ik al ergens ‘kritisch’ op kan zijn, dan is het de watercapaciteit van de douche. Deze zou wat meer mogen zijn, maar verder waren wij alleen maar tevreden.

Kamertip: tuinzicht, want de tuin is mooi
Datum van verblijf: juni 2017