Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben twee nachten in dit hotel geslapen. De kamer was schoon en ruim en het sanitair was vernieuwd. Het heeft een goede ligging aan de boulevard en ligt op loopafstand van het oude centrum. Het kan lastig zijn om een parkeerplek te vinden. Al met al een goed 3-sterren hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel op loopafstand van het oude centrum. Uitzicht over zee, tenminste van de kamer die wij hadden.
Mooie kamer met airco en goed sanitair. Goede bedden.
Ontbijt wel aardig. Helaas moet je extra betalen voor gebakken eieren. Geen verse jus de orange.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Aanrader.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 5 september 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel, aan het (rots) strand maar lekker in de buurt van het oude centrum ( 10 minuten lopen). Kamers ietwat ouderwets maar wel netjes en schoon. Genoeg restaurants in buurt, lekkere gin tonic bij de muziek bar iets verderop!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 28 juli 2015 via mobiele applicatie

Ontzettend gastvrij hotel! Geen overbodige luxe, prima kamer aan de rand van de boulevard. Vijf minuten lopen naar de oude stad. Je kunt er ook prima fietsen huren om langs de boulevard te fietsen of de andere kant op naar mooie stranden. Ontbijt helaas binnen. Wel met uitzicht op zee. Kleine binnenplaats met tuin waar je buiten kunt zitten (plastic stoelen).

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 31 augustus 2014 via mobiele applicatie

We zijn er 2 nachten geweest. Perfecte locatie en meteen aan het strand. Basic maar prima en schoon hotel. Er is geen lift. Dat kan een nadeel zijn maar wij vonden dit geen probleem. Alghero is een heel mooie plaats en veel goede restaurant! Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2014