18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 2 jaar op rij hier op vakantie geweest tijdens het Sardinië salsa festival. In een woord TOP! Vriendelijk personeel, schone kamers, prachtig hotel en een adembenemende omgeving. Zeker het bezoeken waard.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
hoteldeipini, Responsabile reception van Hotel dei Pini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Dear Kvonz,

Thank you so much for your precious words. We all enjoyed welcoming you.

Kind regards from all of us

Federica

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat moet je nog schrijven als je al voor het 5e jaar dit geweldig, gelegen, hotel bezoekt. Al de hotelmedewerkers zijn heel servicegericht, gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De locatie ligt aan het mooie Bombardestrand met zicht op Alghero. De zee is prachtig, het strand loopt langzaam af. Het is een genot hier te verblijven en te genieten van het strand, de zee, de culinaire vaardigheid van de kok van het restaurant, de heerlijke Sardijnse wijnen en de gezelligheid aan de bar. Maar ook de omgeving heeft veel te bieden. Ga er eens met de fiets op uit hiervan te genieten. Voor ons was het weer geweldig en kijken we alweer uit naar volgend jaar. Directie en medewerkers van Dei Pini, bedankt voor alle gezelligheid.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
hoteldeipini, Responsabile reception van Hotel dei Pini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Dear JanANM,

WE have to thank you and really look forward to welcoming you soon again.

Kind regards from all of us

Federica

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 2 nachten. Het hotel is ruim en schoon. De kamers waren erg gehorig. Het water van de wastafel liepslecht weg. De toiletbril lag los op de bril. Ontbijt bestond uit croissanten in de verschillende soorten. De gebakken eieren waren koud. Koffie kan ook beter. Zwembad was prima. Jammer van de verplichte badmuts. De receptionist melde eerst dat ze 2 euro kosten per stuk en toen ik het nogmaals vroeg was de prijs voor2 stuks €5.. Duur was het niet.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer/ badkamer
Ruime kamer met 2 bedden .
Openslaande deuren naar balkon. Airco, direct op het bed gericht in kamer 94.
Ramen voorzien van hor. Deuren van buiten af te sluiten (begane grond)Badkamer is recent gerenoveerd: inloopdóuche met 2 douchekoppen , bidet , toilet en wastafel met voldoende bergruimte. Royale handdoeken.
Vreemd was dat het licht in de nacht niet uitgeschakeld kon worden.
Strand
Erg mooi strand, goed onderhouden , veel ligbedden met per 2 een parasol.badmeester aanwezig . Voor een badhanddoek betaal je €4 per keer. Dit is een grote badhanddoek die over het gehele bedje past.
ZeeWater is kraakhelder!! Verder rustig (uiteraard afhankelijk van andere gasten, maar er is b.v. Geen muziek!)
Douche aanwezig.
Zwembad
Het zwembad is nieuw en erg mooi. Een prachtig uitzicht over zee. Ook hier bedjes en parasols. Ingebouwde jacuzzi met timer. Douches en voetdouche met antiseptic. Ook hier een badmeester ( van 13 tot 15 is hij afwezig en staat er een ketting om het zwembad .wij zijn echter gewoon het water in ge gaan en dat heeft geen problemen opgeleverd.
Tuin
Mooie tuin , goed onderhouden. Wel veeeel muggen!!
Restaurant
Ontbijt was uitstekend verzorgd.keuze genoeg !!
Heerlijke cappuccino .geen vers sap.
WiFi
Prima verbinding, ook op het strand.
Vervoer naar de stad:
Wij waren er in juni , in deze maand is de verbinding niet optimaal. Je komt wel gemakkelijk naar Alghero , maar in de avond is er geen bus terug.
Een taxi is erg duur: €20 voor een stukje van nog geen kwartier!!!!!
Ook vervoer vanaf de airport alleen per taxi : €25 heen €30 terug !!
Wij hebben een scooter gehuurd, was leuk en je komt overal heel makkelijk. Ook in de stad eenvoudig parkeren .
Diversen
Houd er rekening mee dat er €2 pppn toeristenbelasting wordt gerekend.
Dit komt bij de rekening te staan bij vertrek.

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit hotel en zóuden het dan ook aanbevelen.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
20 oktober 2016 beoordeeld

Great hotel, very clean, top food, friendly people,....just great in every way! A little paradise on the beach. Wat een heerlijke plek om te zijn, prachtige locatie, heerlijk eten, vriendelijk personeel, propere kamers, elke dag weer.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
hoteldeipini, Responsabile reception van Hotel dei Pini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2016

Dear Daisy,

Thank you so much for our precious words. We are so happy that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you soon again!