Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeker een aanrader voor als je naar Alghero gaat! Het centrum ligt op 10-15 min. loopafstand van het centrum (waar het erg gezellig is overigens!). Het personeel is zeer vriendelijk, echter spreken er veel maar matig Engels (dit is overigens ook buiten het hotel het geval). De kamer is prima, vrij luxe. De bedden vrij hard en niet echt ons ding. Voor wat betreft het eten: Het ontbijtbuffet is uitstekend (lekker en veel keus), het diner wordt alleen a la carte geserveerd (wij hadden gerekend op een diner in buffetvorm, maar dat is er dus niet). Kortom, een goed hotel voor een goede prijs, maar naar onze mening geen 5 maar ruim 4 sterren waard.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 24 april 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Een luxe verblijf op loopafstand van het oude centrum. Ruime en schone kamers. Een goed restaurant. Uitzicht op de zee aan de voorkant van het hotel. Zeven nachten waren zo om!

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde alleen
Hotel Carlos V R, Responsabile relazioni con la clientela van Carlos V Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Beste Gast,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf. Uw complimenten over onze services zijn doorgegeven aan onze Team Members.

Wij kijken er naar uit om u weer terug te zien in Carlos V

Beoordeeld op 12 augustus 2014

Heel mooi hotel met goede service en mooi uitzicht op de zee.
Vriendelijk / behulpzaam personeel.
Zeer uitgebreid ontbijt, er ontbrak aan niets.
Alles zeer schoon.
Het zwembadwater was alleen zout en lauw.

Kamertip: We hadden een standaard kamer en die was al goed uitgerust. Ondanks dat het een groot hotel was was alles zeer rustg. Weinig parkeerplaatsen binnen de omheining. (Wel mogelijkheid voor parkeren aan de straat)
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 16 juli 2014

Het hotel is van alle gemakken voorzien. Het is zeer gunstig gelegen, net buiten het centrum. Kamers zijn zeer schoon, water uit minibar is gratis, goed bed, prima zwembad, groot terras bij kamer, ontbijt zeer uitgebreid en daarmee uitstekend. Als er al iets valt op te merken, dan had het personeel iets vriendelijker gemogen.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 14 november 2013

Dit hotel is oké , enkel had ik daar een te kleine kamer en ik vind het ook een beetje ver weg van het centrum , er is geen strand dan moet je wel met een Auto een stuk rijden.
Verder prima tijd gehad daar , goed ontbijt , lunch een keer gedaan maar voor Italiaanse begrippen best duur ook de dranken zijn prijzig.

Kamertip: Vooraf even informeren je hebt nl kleinere en ruimere kamers
Datum van verblijf: december 2012