24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Een luxe verblijf op loopafstand van het oude centrum. Ruime en schone kamers. Een goed restaurant. Uitzicht op de zee aan de voorkant van het hotel. Zeven nachten waren zo om!

Verbleef: april 2018, reisde alleen
Hotel Carlos V R, Responsabile relazioni con la clientela van Carlos V Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Beste Gast,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf. Uw complimenten over onze services zijn doorgegeven aan onze Team Members.

Wij kijken er naar uit om u weer terug te zien in Carlos V

12 augustus 2014 beoordeeld

Heel mooi hotel met goede service en mooi uitzicht op de zee.
Vriendelijk / behulpzaam personeel.
Zeer uitgebreid ontbijt, er ontbrak aan niets.
Alles zeer schoon.
Het zwembadwater was alleen zout en lauw.

Kamertip: We hadden een standaard kamer en die was al goed uitgerust. Ondanks dat het een groot hotel was was alles zeer rustg. Weinig parkeerplaatsen binnen de omheining. (Wel mogelijkheid voor parkeren aan de straat)
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
16 juli 2014 beoordeeld

Het hotel is van alle gemakken voorzien. Het is zeer gunstig gelegen, net buiten het centrum. Kamers zijn zeer schoon, water uit minibar is gratis, goed bed, prima zwembad, groot terras bij kamer, ontbijt zeer uitgebreid en daarmee uitstekend. Als er al iets valt op te merken, dan had het personeel iets vriendelijker gemogen.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
14 november 2013 beoordeeld

Dit hotel is oké , enkel had ik daar een te kleine kamer en ik vind het ook een beetje ver weg van het centrum , er is geen strand dan moet je wel met een Auto een stuk rijden.
Verder prima tijd gehad daar , goed ontbijt , lunch een keer gedaan maar voor Italiaanse begrippen best duur ook de dranken zijn prijzig.

Kamertip: Vooraf even informeren je hebt nl kleinere en ruimere kamers
  • Verbleef: december 2012, reisde met vrienden
5 juli 2013 beoordeeld

Goed gelegen en zeker het mooiste en het beste hotel van Alghero, de vijf sterren meer dan waard. Schitterende kamers, een uitstekend ontbijt, mooi uitzicht op zee, niet goedkoop al kan rechtstreeks in plaats van via booking.com soms tegen betere prijzen worden geboekt vooral bij een verblijf van bijvoorbeeld drie dagen. Het zwembad is zeer fraai net als het terras boven met een schitterend uitzicht. Het is een hotel met klasse en de kamers zijn onmiskenbaar de beste en de mooiste in Alghero. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en alleen de prijs houdt een een veelvuldig bezoek soms tegen.

• Verbleef: september 2012, reisde met familie
Carlos_V_Hotel, Responsabile relazioni pubbliche van Carlos V Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2013

Dear Guest,
thanks million for having shared with us your opinion, we are really glad to read your comments, we hope to welcome you here at carlos V again!
Best regards