Beoordeeld op 10 juli 2018

Wij verbleven hier in 5 nachten in juni in een standaard 2-persoonskamer met balkon. De kamer was vrij ruim en had een groot en fijn bed. De badkamer was schoon en prima uitgerust, al was de douchecabine wat krap. Het balkon bood prima ruimte om even te zitten, maar was verder niet bijzonder.

Het personeel van het hotel was uitermate vriendelijk, zowel aan de receptie als bij het ontbijt. Ik kreeg echt het gevoel dat ze het leuk vinden dat je er bent en dat draagt ook bij aan je eigen vakantie gevoel. Het ontbijt had een ruime keuze aan beleg, fruit, kaas, yoghurt etc. Natuurlijk kan ook de heerlijke verse koffie niet ontbreken. Bij het ontbijt kan zowel binnen als buiten worden gezeten, maar zeker buiten zaten de tafels altijd wel vol.

Onze huurauto konden we vaak kwijt in de straat voor het hotel, maar een enkele keer hebben we deze ook gratis in de garage onder het hotel geparkeerd.

Hoewel er in de buurt het hotel wel een aantal eetgelegenheden zijn, zul je toch vooral richting het oude centrum trekken. Daar zijn de meeste winkeltjes en restaurants en is het 's avonds erg gezellig. Vanaf het hotel is het oude centrum zo'n 10 tot 15 minuten lopen, zeker als je langs de boulevard gaat. Wij vonden dat niet zo storend, maar even op en neer naar het hotel is er dus niet echt bij.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 mei 2018

We verbleven 5 nachten in dit hotel in een kamer voor drie personen. De kamer zelf was redelijk groot en had een klein terras. De badkamer is functioneel ingericht. Elke dag werd heel de kamer piekfijn in orde gebracht door een vriendelijke mevrouw. Het ontbijt is uitgebreid. Het attentvol personeel brengt de koffie aan tafel en vult alles aan van het buffet. De specialiteit is alle soorten gebak en koekjes. Bij goed weer kan men buiten ontbijten. Een fiets huren kost 7 euro, wat minder is dan in de stad. Het personeel aan de balie is meertalig en beantwoordt al uw vragen. Het hotel is gelegen in een rustige buurt waar men steeds zijn wagen kan parkeren. Het politiebureau bevindt zich op 100 meter. Het stadscentrum ligt op 10 minuten wandelen en de zee op minder dan 3 minuten. Restaurants en bars vindt men in de omgeving.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 april 2018

Hotel is schoon. Kamer is ruim en badkamer ook. Ontbijt goed verzorgd en je kreeg steeds koffie aangeboden.
Goede prijs kwaliteit - verhouding. 10-15 minuten lopen naar centrum. Leuk ontbijten buiten op het terras.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is ruim, schoon en heeft alles wat je nodig hebt. Parking is gratis onder hotel of op straat. ontbijt met ruime keuze.
Op 10 min lopen van het centrum en daarom ook rustig. Beviel ons iig erg goed.

Datum van verblijf: oktober 2017
Hotel_Angedras, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Angedras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Dear Guest,

thank you very much for your nice opinion about Hotel Angedras. The location is ver ìy quiet, to find a car park is easy and we are in an ideal place for people that love silence and relax, but only 15 minutes walking from the old town.

We hope to see you again in the future!
Best regards

Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven twee nachten in hotel Angedras. En dat is ons uitstekend bevallen. Mooie kamer met een prima balkon. De ligging is uitstekend. Net buiten het oude centrum, dat op loopafstand ligt. De auto kan gratis voor de deur van het Hotel worden geparkeerd. Ideaal. En het ontbijt op het buitenterras was meer dan uitstekend. En zoals wel vaker in Italië is de koffie er fantastisch. Prima overnachtingsplek voor een bezoek aan het fraaie stadje Alghero.

Datum van verblijf: september 2017
Hotel_Angedras, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Angedras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2017

Hotel Angedras is located in a quiet area of Alghero, at only 10 minutes walking from the Old Town, an ideal place to have a relaxing holiday.

We are glad that you had a good stay with us and you have appreciated our staff, we wait you for your next stay in Alghero! :)
Thank you for your review and best regards