Beoordeeld op 18 mei 2018

We verbleven 5 nachten in dit hotel in een kamer voor drie personen. De kamer zelf was redelijk groot en had een klein terras. De badkamer is functioneel ingericht. Elke dag werd heel de kamer piekfijn in orde gebracht door een vriendelijke mevrouw. Het ontbijt is uitgebreid. Het attentvol personeel brengt de koffie aan tafel en vult alles aan van het buffet. De specialiteit is alle soorten gebak en koekjes. Bij goed weer kan men buiten ontbijten. Een fiets huren kost 7 euro, wat minder is dan in de stad. Het personeel aan de balie is meertalig en beantwoordt al uw vragen. Het hotel is gelegen in een rustige buurt waar men steeds zijn wagen kan parkeren. Het politiebureau bevindt zich op 100 meter. Het stadscentrum ligt op 10 minuten wandelen en de zee op minder dan 3 minuten. Restaurants en bars vindt men in de omgeving.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 april 2018

Hotel is schoon. Kamer is ruim en badkamer ook. Ontbijt goed verzorgd en je kreeg steeds koffie aangeboden.
Goede prijs kwaliteit - verhouding. 10-15 minuten lopen naar centrum. Leuk ontbijten buiten op het terras.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is ruim, schoon en heeft alles wat je nodig hebt. Parking is gratis onder hotel of op straat. ontbijt met ruime keuze.
Op 10 min lopen van het centrum en daarom ook rustig. Beviel ons iig erg goed.

Datum van verblijf: oktober 2017
Hotel_Angedras, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Angedras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Dear Guest,

thank you very much for your nice opinion about Hotel Angedras. The location is ver ìy quiet, to find a car park is easy and we are in an ideal place for people that love silence and relax, but only 15 minutes walking from the old town.

We hope to see you again in the future!
Best regards

Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven twee nachten in hotel Angedras. En dat is ons uitstekend bevallen. Mooie kamer met een prima balkon. De ligging is uitstekend. Net buiten het oude centrum, dat op loopafstand ligt. De auto kan gratis voor de deur van het Hotel worden geparkeerd. Ideaal. En het ontbijt op het buitenterras was meer dan uitstekend. En zoals wel vaker in Italië is de koffie er fantastisch. Prima overnachtingsplek voor een bezoek aan het fraaie stadje Alghero.

Datum van verblijf: september 2017
Hotel_Angedras, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Angedras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2017

Hotel Angedras is located in a quiet area of Alghero, at only 10 minutes walking from the Old Town, an ideal place to have a relaxing holiday.

We are glad that you had a good stay with us and you have appreciated our staff, we wait you for your next stay in Alghero! :)
Thank you for your review and best regards

Beoordeeld op 23 juni 2017

Wij hebben maar 1 nacht verbleven omdat we op doorreis waren maar ik zou gerust meerdere dagen terug gaan naar dit hotel. Kamers waren ruim genoeg met mooi terras, zeer goed ontbijt met uitgebreide keuze (zowel zoet als zout) op een heel gezellig terras als het mooi weer is en vriendelijke bediening waar je eender welke koffie aan kan vragen. Afgesloten garage onder hotel. Personeel aan receptie is ook zeer vriendelijk. Ongeveer 10 minuten wandelen naar centrum. 10% korting bij 2 restaurants aan rand van historisch centrum met zicht op zee (heel lekker en betaalbaar) Een aanrader !!!

Kamertip: kamers aan voorkant hebben mooi terras + zicht op gemeenschappelijk terras en ontbijtterras (gezellig)
Datum van verblijf: juni 2017