Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel moet het hebben van de prachtige lokatie aan zee, met zicht op de Capo Caccia. Op de rotsen aan zee zijn diverse zitjes gemaakt om heerlijk te relaxen. Je kunt er lekker zwemmen, maar de bodem is rotsachtig en ongelijk. Er zijn echter ook 2 zwembadjes om in af te koelen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd. Het restaurant is echter wel wat sfeerloos, maar heeft een mooi zicht op zee. Wij hadden een upgrade naar de suite, kamer 359, met een supergroot overdekt terras met buitendouche. Kamer en bedden verder prima in orde. Diner is wat aan de prijzige kant.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Je rijdt in Alghero naar de vuurtoren en als je aan de zee arriveert, ben je er ! De ligging is fantastisch mooi in een baai. Je kan zwemmen in zee of in het zoutwater zwembad. De kamers zijn mooi en de bedden goed. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant kon ons echter niet bekoren. Het is een typische ontbijtzaal, waar je goed kan ontbijten ( maar ik heb al betere gekend) en dus niet gezellig om te tafelen. Daar kunnen ze veel meer van maken. De kamer is prima
Je betaalt dus vooral een topligging en een zeer degelijke infrastructuur.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 juni 2018

Ideaal hotel om te relaxen op prachtig gelegen locatie aan zee. Alles is aanwezig: mooi zwembad, heerlijk brede ligstoelen, voldoende leuke en/ schaduwrijke plekjes aan zee en bij zwembad, mooie spa, zeer vriendelijk personeel, dagelijkse schoonmaak kamers, op ca. 12 km van vliegveld Alghero en stadje Alghero (met taxi ca. € 30,-, openbaar vervoer is matig dus als je uitstapjes wilt maken is auto aan te raden), prachtig heldere zee.

Kamertip: vraag naar zeezicht, zeker de moeite waard
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 8 juni 2017

Het hotel is prachtig gelegen op een rotspunt in zee. De kamers zijn gerenoveerd, maar er staan oude meubels in. Er is een mooi groot terras bij de kamer met tafel en twee stoelen. Voor het raam is een hor tegen de muggen.
Goed ontbijt.
Op de kamer waren geen goede stoelen om in te zitten. Gelukkig stonden op het terras twee terrasstoelen.
Op de kamer zijn alleen dunne plastic bekertjes. Glazen worden niet verstrekt, men is bang dat als men hierin voorziet, gasten op hun kamer meegebrachte flessen wijn gaan drinken; die verkopen ze liever zelf.
Doodgeslagen muggen op de muren.
Geen flesjes badgel, shampoo, e.d., maar een dispenser met groen gekleurde zeep.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 1 juni 2017 via mobiele applicatie

Uitstekende ligging. Heel aardig personeel.
Fantastisch uitzicht vanuit de slaapkamers als ook vanuit het restaurant.

Heerlijk om tot rust te komen!

Het enige minpunt zijn de muggen.

15 min vanaf het vliegveld Alghero (Fertilia).

We zijn er met de auto gekomen. Ik weet niet precies hoe het openbare vervoer functioneert.

Ligt 15 minuten (auto) verwijderd van de stad Alghero. Zeer de moeite van een bezoek waard.

Datum van verblijf: mei 2017