Beoordeeld op 17 maart 2016

Op loopafstand van het oude centrum en de haven.
helaas was de parkeergarage al vol ! in de winter,en in de buurt parkeren was weer zoeken.
Harde matras,geen balkon,wel wifi,Redelijk ontbijt,kleine kamer,2 wasbakken waarvan een te gebruiken,prima douche,big tv .
Meer 3 dan 4 sterren.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Minio F, Direttore van Hotel Domomea, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2016

Dear guest thanks for your review, but I would like to clarify a few things you wrote: the standard room measuring 15 square meters which it is the minimum size for a four star hotel in Italy is't possible to book superior rooms which are larger, the wifi is free and works around the hotel and the hotel parkings were not available because it was already booked by other customers. Best regards.

Beoordeeld op 17 september 2013

Prima, net hotel! Vriendelijke, behulpzame staff, grote kamer en badkamer (met prima douche), goed ontbijt. Op wandelafstand van oude stad en strand. Klein zwembadje op het dak, maar prima om te relaxen na verkenning Alghero en/of omstreken. Absolute aanrader!

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 mei 2013

Nog steeds voor ons de thuisbasis van onze vakanties op Sardinie. Bij het begin en eind van onze vakantie verblijven we in dit hotel ongeveer 10 km van het vliegveld vlak bij de oude stad. Het is een prima hotel met prachtige kamers, erg schoon en geweldig personeel. Her zwembad boven op het dak is erg klein maar voldoet voor een heerlijke verfrissing. Je kunt gemakkelijk in 10 minuten naar de oude stad lopen en heerlijk genieten van de Italiaanse keuken

Verbleef: mei 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 9 mei 2013

Prima hotel. Mooie kamers. Mooie badkamer. Heel proper. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening zowel aan de receptie als bij het ontbijt. Ontbijt voldoende.
Ook t kleine zwembad was netjes.
Prima ligging, n 10 min wandelen van de oude stad.
Kortom prijs kwaliteit zeker in orde.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 juni 2012

Erg schoon goed hotel.. Mensen zeer behulpzaam en de kamers hebben goede afmeting met zeer mooie badkamer en top douche!
Afstand naar strand en oude centrum is even lopen maar goed te doen!

• Verbleef: juni 2012