7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alghero Resort Country Hotel wordt gerund door Bianca en haar twee dochters. Haar echtgenoot Antonio verzorgt de excursies per boot en/of 4-wheeldrive. Het is een hotel dat voorheen een boerderij was, maar is omgebouwd tot een vier sterrenhotel. Het is er prachtig en heel schoon. Bovenal voel je je direct thuis in dit relatief kleinschalig familiehotel. Alles wordt gedaan om het je naar de zin te maken. Een uitstekend hotel met prachtige comfortabele kamers.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We doen een rondreis over Sardinië.
Dit is onze eerste onderkomen van 2 dagen tijdens onze rondreis.
Bij aankomst een zeer vriendelijk ontvangst met een drankje.
Hierna een kleine rondleiding door het gebouw en daarna de kamer.
Kamer is goed en schoon. Bedden zijn ook goed en badkamer is netjes/schoon.
Ontbijt is goed alles is aanwezig maar wel Italiaans, maar daar ben je dan ook.
s'avonds de mogelijkheid om te dineren.
Het centrum naar Alghero is niet lopend te doen langs de weg dus dat zal per auto moeten gebeuren. Centrum is levendig en voldoende restaurants voor een keuze om te eten.
Resort is verder een geweldige plek om tot rust te komen.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
16 mei 2018 beoordeeld

Op de heenweg logeerden we 2 en op de terugweg 1 nacht in dit hotel. De standaardkamers in het vm staldeel zijn goed uitgerust maar wat donker. De kamer in het hoofdgebouw was zonniger. De ontvangst door de eigenaresse was erg vriendelijk.
Het ontbijt was goed verzorgd. Het avondmenu was relatief duur voor het gebodene.
Het hotel ligt afgelegen op ca. 7 minuten rijden van Alghero. Het is een gerenoveerde boerderij met zwembad, tennisbanen, terras en ligstoelen.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om eerlijk te zijn kan ik niets slechts zeggen over het hotel. De service was super. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam. We kregen een welkomst drankje en verder goed geholpen.

Wij hebben een rondreis gemaakt en dit hotel was prima als afsluiter. De rust was al 1 ding wat mij aansprak. Het maakte niet uit waar we waren, overal was het heerlijk rustig. Ook op de kamers. Die waren overigens goed ruim. Badkamer was ook prima.

Het ontbijt was zeer goed. Genoeg keus en allemaal lekker. We konden binnen of buiten zitten en er was altijd overal plaats.

Alghero ligt 10 minuten rijden van het hotel en dat vinden wij prima te doen.

Zeker een aanrader als je ooit naar Alghero wilt gaan.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
18 juni 2017 beoordeeld

Ik heb niets kunnen ontdekken aan de locatie wat niet klopte. We hebben hier niet gegeten hoewel het wel kan maar dat is ook niet nodig want op 10 minuten afstand misschien wel het leukste stadje van Sardinië waar je letterlijk struikelt over de terrassen en restaurants. De kustomgeving is qua natuur ook schitterend mooi.

De eigenaren (vader, moeder en 2 dochters) werken keihard om het je naar de zin te maken. Lig je bij het heerlijke zwembad en je wil een drankje dan hoef je het maar te vragen en het wordt gebracht. Wi-fi was prima, ik heb zelfs een aflevering van House of Cards kunnen downloaden.

Airco op de kamer werkt prima, douche en sanitair op orden.

Verder een meer dan goed ontbijt met net zoveel vers gezette koffie als je maar wil.
We hadden best nog een paar dagen willen blijven.

Kortom een echte aanrader.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Alghero R, Responsabile reception van Alghero Resort Country Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Dear Mr Notaris,

We will like to thank you very much for you precious time, thank you for you kind words, we are happy to read that you really enjoy your stay, we will like to have always guests like you! We hope to welcome you again next year, we keep in touch! Kind Regard from all the Family and the staff!