19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, in de maand juni een oase van rust! Een locatie waar ze veel gebruik maken van zelf geteelde producten en hun eigen vleeswaren maken van eigen varkens. Wij zaten in studio “mirto” , fijn verblijf en precies wat wij zochten! Ontzettend vriendelijk ontvangst, je krijgt een eigen sleutel van de elektronische poort. De omgeving buiten alghero sprak ons iets minder aan. Alghero (10 min rijden) is wel een verrassend leuke en gezellige stad.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
20 mei 2018 beoordeeld

Prachtige plek, vriendelijk personeel, lekker eten in het restaurant. Huisje Olivastri is rustig gelegen met prachtig uitzicht. De slaapkamer is royaal. De woonkamer/keuken is wel wat klein als je binnen moet zitten (vanwege het weer). Gelukkig konden wij heerlijk op het grote terras zitten. De handdoeken worden één keer per week gewisseld. Dat vonden wij wat weinig. Er is wel een wasmachine aanwezig om evt. zelf te wassen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
14 mei 2018 beoordeeld

Met ons gezin van vier verbleven we vijf dagen in de Residenze van Monte Sixeri. Een ruim appartement met grote tuin, bbq plek en twee terrassen, waarvan een overdekt. Zwembad op 5 meter lopen, bijna privé. Delen met vier andere appartementen maar de bewoners gebruikten het niet. Er zijn nog twee zwembaden op de Borgo die we ook mochten gebruiken. Er is buiten veel speelruimte voor de kinderen.
Het appartement heeft een klein (smal) keukentje (helaas zonder handige koffie/thee opties, we hebben weer ouderwets water gekookt in een pannetje) en smalle maar complete badkamer mèt kleine wasmachine. Het is een groot en mooi landgoed, goed onderhouden. Met paarden, ezels, varkens en ook schapen (niet gezien). 'S ochtends verse broodjes en eieren en de noodzakelijke dingen te krijgen in de receptiewinkel. Via de receptie hebben we een gave four wheel drive tour gedaan met Antonello, de moeite waard!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
23 oktober 2017 beoordeeld

Een week genieten met het hele gezin 8 volwassenen en 6 kleine kinderen 1-7 jaar in Borgo Sixeri. Fijne appartementen met prachtig uitzicht! Prima zwembad en goede service. Het strand is 10 min rijden en Alghero 15 min. We hebben allemaal genoten!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
13 oktober 2017 beoordeeld

Mooi park , ruim opgezet. Route naar en op het park bij een eeeste aankomst in het donker moeilijk te vinden. Service receptie goed, vriendelijke ontvangst. Vervelend dat we achteraf best een fors bedrag moesten betalen voor schoonmaak en huur badlakens of extra linnengoed.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner