“Vakantie”

Grotte di Nettuno Alghero
Geclassificeerd als nr. 20 van 78 dingen om te doen in Alghero
Attractiegegevens
10 juni 2018 beoordeeld

Zeer mooie grot en een goede uitleg van een zeer vriendelijke gids. Je kan de grot op twee manieren bezoeken. Je kan met een boot van Alghero naar de grot, Wij zijn met de auto gegaan, en dat is een mooie route langs de kust. Daarna wel veel trappen naar de grot. Dus als je slecht ter been bent, kies voor de boot.

3 oktober 2017 beoordeeld

Ongelooflijk hoe groot het hier is en hoe mooi.
Boottocht was zeker de moeite en eens je binnen de grot bent kan je je verbazen de mooie wanden, wateren.....

30 juni 2017 beoordeeld

Sommigen zeggen dat dit een beetje tegenvalt, nou, niet bij ons. Na een mooie afdaling (je moet kunnen klimmen en dalen!) hadden we een fantastische rondleiding. Als je hier in de buurt bent, zeker bezoeken!

14 mei 2017 beoordeeld

De Reid naar de Grote in een klein boot je over een woelige, onrustige zee was al een avontuur op zich. Maar het was de moeite waard.
De grot was indrukwekkend . De omvang was imposing.

Bekijk meer beoordelingen
30 april 2017 beoordeeld

Als je met de auto komt, moet je eerst 654 treden naar beneden waarbij je een prachtig uitzicht hebt over de zee. Dan kom je bij de grot. Elk uur is er een rondleiding. Tickets: kinderen: 7 euro en volwassenen 13 euro. Daarna loop je met een groep en een gids die iets vertelt over de Grotte di Nettuno in het Italiaans en in het Engels. Het is echt prachtig om te zien.

Reizigers die Grotte di Nettuno Alghero bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Grotte di Nettuno Alghero geweest? Deel je ervaringen!