“Alles klopt!”

vr 29/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 34 van 364 Restaurants in Alghero
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen aan lopen een avond en hadden geen reservering, helaas natuurlijk vol. Hebben gelijk een reservering gemaakt voor de volgende dag. Aangekomen die avond werden wij super ontvangen door de gastheer. Wij kregen vooraf een prosecco aperitief. Ze hebben een mooie selectieve kaart met heerlijke verschillende gerechten. Beide kozen wij vooraf voor de mosselen, alles klopte aan dit gerecht. Goede smaken die samenkomen in combinatie met de heerlijke wijn die wij hadden. Als hoofdgerecht kozen we voor de beef met parmezaan en visrisotto. De beef was super mals en de risotto was zoals die hoort te zijn. De laatste ronde gingen we voor een crema catalana en de parfait dit maakte ons avondje compleet. Wij vinden dit het beste restaurant van Alghero! Complimenten voor iedereen van dit restaurant.

Datum van bezoek: juni 2017
Fabiodei, Owner van La Cullera Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Dear Leonie K, Thanks a lot.

Regards,

26 juni 2017 beoordeeld

Enthousiaste bediening, geweldig eten. De carpaccio van vis was uitstekend in balans qua smaken en het bord was mooi opgemaakt. Ook de gegrilde zeebaars was precies goed gaar. Onze lunch was zo goed bevallen dat we een dag later zijn gaan dineren. Wederom goed.

Datum van bezoek: juni 2017

Dear Monique V Thanks for the beautiful words.

Best,

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant. Snappen wat een gast wil en denken mee. Risotto is heerlijk, ravioli ietwat weinig, maar dan heb je tenminste ruimte voor t toetje. Ik vond de ijstaart niet spannend, ik zou volgende keer de crema catalana kiezen

Datum van bezoek: mei 2017
Fabiodei, Owner van La Cullera Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Dear yvetteUtrecht,

Grazie-Thank you 😆.

Regards,

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit familie restaurant waar moeders kookt en haar 2 zonen in de bediening staan. Het eten was uit de kunst en erg smaakvol, je zit er leuk en ze draaien zelfs goede muziek op de achtergrond! We hadden een topavond en komen zeker terug!!!

Datum van bezoek: oktober 2016
7 augustus 2016 beoordeeld

Wil je een avond heerlijk uit eten dan is dit restaurant een aanrader. De medewerkers hebben passie voor eten en dat merk je. Bij de keuze van het menu wordt door hen uitgelegd hoe de bereiding plaatsvindt en wat je kunt verwachten. Alles wordt mooi opgediend en je proeft de verse producten. De passie voor het eten is duidelijk te zien aan de mooi opgemaakte borden/ schalen. Je kunt kiezen uit een tafel buiten ( patio ) of binnen. We komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die La Cullera Ristorante bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari
Alghero, Province of Sassari

In La Cullera Ristorante geweest? Deel je ervaringen!