Hotel Daniela(Taranto)
105 US$
109 US$
75 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 103 US$ per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
86 US$
  • Gratis parkeren
Affittacamere B&B Domus(Taranto)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
307 US$
Le Saline(Taranto)
B&B Taras(Taranto)
21 september 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, mooi design hotel. Een fantastisch ruim ingerichte kamer, met prima badkamer. Alles schoon en netjes en prima bedden. Het uitgebreide ontbijt is op het dakterras. Helaas maar een nachtje geweest, had wat mij betreft wel twee nachtje meer gemogen.

Kamertip: Achterkant lekker rustig
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
7 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in het oude stadsdeel van Taranto, vast tegen het water. Wij lagen in het dependance direct aan de overkant van het hoofdgebouw. Moderne frisse kamers met mooi uitzicht over het water. Strak moderne ontbijtruimte. Jammer genoeg niet de klassieke inrichting zoals op de foto's te zien is. Op loopafstand van het nieuwe centrum met vele winkels en leuke restaurantjes.. Hiervoor moet je wel over de boulevard langs de verpauperde en vervallen pandjes. Geeft met name 's avonds een wat minder veilig gevoel..

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
28 september 2014 beoordeeld

Geweldig hotel, mooi gerenoveerde en ruime kamers. Zeer klantvriendelijk personeel.
Uitgebreid ontbijt. De mevrouw van het ontbijt ging zelfs voor ons verse sinaasappelen halen voor het ontbijt. We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad in Albergo del Sole.

• Verbleef: april 2014, reisde met familie
8 mei 2014 beoordeeld

Geweldig hotel, mooi gerestaureerd gebouw centraal gelegen tussen station en nieuwe stad, beide loopafstand
Wat het voortreffelijk maakt is de aandacht en vriendelijkheid van de staf. Prima ontbijt met ter plekke vers geperst sinaasappelsap, lokale gebakjes, fruit en broodjes.We verbleven als familie van 6 personen in mooie kamers met uitzicht op het plein en het Mar Piccoli. Goede bedden en fijne badkamer. Alles superschoon. Prachtig dakterras met bar,tafels en stoelen (helaas was het nog te koud om daar lang te zitten) Bussen stoppen voor de deur naar alle richtingen van de stad.
Goede suggesties voor diverse eetgelegenheid in nabije omgeving. De oude stad is vervallen maar we hebben ons geen moment onveilig gevoeld.

• Verbleef: april 2014, reisde met familie
1 juni 2017 beoordeeld