93 US$
Hotels.com93 US$
eDreams93 US$
Agoda.com94 US$
Beoordeeld op 19 maart 2020

Hotel L'Arcangelo is op het westelijk gedeelte van het historische stadseiland van Taranto.
Alles was prima in orde. De ontvangst was uiterst vriendelijk en informatief. We kregen een ruime en zeer schone kamer met groot balkon uitkijkend over de oude stad. Het ontbijt was geweldig.
We mochten voor de hoteldeur naast de groentewinkel parkeren.
De locatie van het dit boetiek hotel is prima, ook omdat het dichtbij de vissershaven is. Het hotel is in de oude stad dus een wandeling langs de oude gebouwen was plezierig en gemakkelijk. De stad Taranto is hier hard aan het werk met renovatie werkzaamheden. Het kasteel was wegens werkzaamheden gesloten.
Voor ons vertrek mochten de fotoreportage inzien over de renovatie van het gebouw. De eigenaren moeten wel heel veel zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen, liefde voor hun stad en kundigheid hebben gehad om dit alles zo perfect voor elkaar te krijgen.
Dorry & Ton

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Prettig hotel, gunstig gelegen en goed bereikbaar. Prima kamer, klein balkon, koelkast en redelijke badkamer. Bijzonder klantvriendelijke receptionisten. Ontbijt wat eenvoudig. Aanrader voor wie in deze stad moet zijn.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 17 juni 2017

Kamer was prima, ruim en schoon. Goed ingericht.Vriendelijke en persoonlijke bediening. Het stadsgedeelte is zeer oud, je waant je in een film. Autoluwte, alle bewoners vriendelijk en geinteresseerd tijdens de vier dagen, dat we er waren. Restaurantjes aan de haven te over, heel gezellig en lekker.Het Archeologisch Museum is vlakbij, echt een must.Je krijgt leuke tips van de hoteleigenaar voor je verblijf.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 27 augustus 2014

Mooie schone kamer met prima badkamer, vriendelijke medewerkers. Heerlijk ontbijt met zoet en hartig! Aangenaam verrast :). Geen last van het geluid van buiten, rustig en fijn geslapen.
Good hotel, nice staff and breakfast was great, with sweet, meat and cheese. Scrambled eggs also no problem.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 7 augustus 2012

Ik verbleef gedurende tien dagen in dit hotel en het was een waar genoegen, kleinschalig en erg persoonlijke service. Je voelde je er echt thuis. Enkele fijne restaurantjes in de buurt. Proper en goed geïsoleerd tegen warmte én lawaai. Ook voor het gebruik van het openbaar vervoer een ideale ligging, vlakbij bus- en treinstation.

Datum van verblijf: juli 2012