72 US$
View deal
73 US$
View deal
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline73 US$
eDreams73 US$
StayForLong
Beoordeeld op 9 januari 2019

Vanwege mijn werk verblijf ik nu al 2 maanden in Isola Blu en blijf nog een maand. Wat op de site aan informatie staat is ook waar. Het gebouw is van buiten en binnen helemaal opgeknapt, het ziet er goed en netjes uit. De bedden zijn erg comfortabel, de vloerverwarming is erg prettig want december en januari zijn toch frisse tot koude maanden. Isola Blu ligt op steenworp afstand van het centrum en vlak bij de zee. Mijn kamer wordt iedere week schoongemaakt, ze zijn erg schoon en hygiënisch. De wifi is goed en snel.
De eigenaars Pamela en Michele zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ze geven advies over restaurants, kappers, plaatsen in de buurt die de moeite waard zijn om te bezichtigen. Ze hebben voor mij een parkeervergunning geregeld zodat ik mijn huurauto gratis kan parkeren. Ze hebben fietsen voor de huurders die je kan lenen.
En omdat ik hier voor langere tijd zit, hebben zij zelfs mijn verjaardag gevierd.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 september 2018

de kamers zijn zeer licht en groot. wekelijks worden de kamer grondig schoongemaakt het personeel en de eigenaar zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar. er is een tras op het balkon voor feesten en kan je ook daar zonnen. het is in het centrum van stad waar je kunt shoppen en of wandelen en genieten van Italiaanse koffie en culinair eten.

Kamertip: kies de kamers aan de straatkant omdat ze meer zonlicht vangen. de parkeerplaatsen in de buurt van Isola Blu zijn schaars in de avond uren.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 september 2018

Onze ISOLA BLU was gerund door een zeer aardige dame genaamd PAMELA. Ze was het aardigste Italiaanse hotel manager die ik ken. Haar hotel -appartement was super schoon en ze hield van haar werk. Na een korte tijd voel je als een lid van haar familie. Probeer het en je zal geen spijt van krijgen.

Kamertip: het is in harte stad. mooie tras op 4 hoog voor je drankje. kies de hoogste kamer in ISOLA BLU om dit zeer cheque is
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Ik heb nooit in mijn leven een review geschreven maar deze plek is echter moeite waard om iets over te schrijven. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De eigenaars Pamela en michele zijn heel aardig en behulpzaam.Pamela spreekt Frans en Michele Engels en ze staan altijd voor je klaar. Appartementen zijn voor zin voor alles wat men nodig heeft. Deze plek verdient meer dan tien plus. Heel goede locatie op loopafstand van het centrum van de stad, een geweldige ervaring en zeker een aanbeveling.
Voor mij deze plek is de beste in Taranto en je zal geen spijt van krijgen als je voor Isola Blu kiest.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 februari 2018

Ik ben drie maanden in Taranto gebleven, na een paar dagen heb ik ontdekt via een collega Isola Blu, een dag later ben ik er naartoe gegaan. Het is een zeer schoon appartement in het centrum van Taranto . Mooi, niets ontbreekt om in absolute ontspanning te blijven en roept het gevoel op dat je thuis bent. Het personeel is zeer efficiënt en vriendelijk. De eigenaar mevrouw Pamela is zeer beleefd, altijd behulpzaam en attent op het oplossen van onvoorziene gebeurtenissen die kunnen optreden. Ik ben zeer tevreden met Isola Blu ,hartelijk dank dat u mijn verblijf in Taranto uitstekend hebt gemaakt. Abdiaziz

Datum van verblijf: november 2017