Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline72 US$
eDreams72 US$
Tripadvisor72 US$
StayForLong
Beoordeeld op 24 september 2018

de kamers zijn zeer licht en groot. wekelijks worden de kamer grondig schoongemaakt het personeel en de eigenaar zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar. er is een tras op het balkon voor feesten en kan je ook daar zonnen. het is in het centrum van stad waar je kunt shoppen en of wandelen en genieten van Italiaanse koffie en culinair eten.

Kamertip: kies de kamers aan de straatkant omdat ze meer zonlicht vangen. de parkeerplaatsen in de buurt van Isola Blu zijn schaars in de avond uren.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 september 2018

Onze ISOLA BLU was gerund door een zeer aardige dame genaamd PAMELA. Ze was het aardigste Italiaanse hotel manager die ik ken. Haar hotel -appartement was super schoon en ze hield van haar werk. Na een korte tijd voel je als een lid van haar familie. Probeer het en je zal geen spijt van krijgen.

Kamertip: het is in harte stad. mooie tras op 4 hoog voor je drankje. kies de hoogste kamer in ISOLA BLU om dit zeer cheque is
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Ik heb nooit in mijn leven een review geschreven maar deze plek is echter moeite waard om iets over te schrijven. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De eigenaars Pamela en michele zijn heel aardig en behulpzaam.Pamela spreekt Frans en Michele Engels en ze staan altijd voor je klaar. Appartementen zijn voor zin voor alles wat men nodig heeft. Deze plek verdient meer dan tien plus. Heel goede locatie op loopafstand van het centrum van de stad, een geweldige ervaring en zeker een aanbeveling.
Voor mij deze plek is de beste in Taranto en je zal geen spijt van krijgen als je voor Isola Blu kiest.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 februari 2018

Ik ben drie maanden in Taranto gebleven, na een paar dagen heb ik ontdekt via een collega Isola Blu, een dag later ben ik er naartoe gegaan. Het is een zeer schoon appartement in het centrum van Taranto . Mooi, niets ontbreekt om in absolute ontspanning te blijven en roept het gevoel op dat je thuis bent. Het personeel is zeer efficiënt en vriendelijk. De eigenaar mevrouw Pamela is zeer beleefd, altijd behulpzaam en attent op het oplossen van onvoorziene gebeurtenissen die kunnen optreden. Ik ben zeer tevreden met Isola Blu ,hartelijk dank dat u mijn verblijf in Taranto uitstekend hebt gemaakt. Abdiaziz

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik heb veel gereisd in mijn leven maar ik heb nog nooit een review geschreven deze plek is echter wel de moeite waard! Ik was hier voor 3 weken met mijn man en dochter. De appartementen zijn schoon en netjes, verder ziet alles er heel knusjes uit. De plaats is ook gelegen bij het centrum van de stad en is ook met het openbare vervoer goed te bereiken. Veel dank de lieve eigenares Pamela voor alle liefde, comfort en voor alle extras die ze ons heeft gegeven. Echt een prachtvrouw met passie voor haar werk. Dit zie je tegenwoordig erg weinig!

Liefs Gihan & Serin

Datum van verblijf: januari 2018