223 US$
eDreams248 US$
Priceline248 US$
Travelocity224 US$
Beoordeeld op 18 oktober 2018

Relais Histo is een zeer mooi en authentiek hotel maar de sfeer is erg onpersoonlijk en er is duidelijk bespaard op personeel. Zo moet je bijvoorbeeld je eigen bagage naar je kamer brengen terwijl dat in andere hotels van dit niveau voor jou gebeurt en is er geen shuttleservice naar Taranto. Het hotel zelf is niet zo groot maar er zijn ook ruimtes voor evenementen en seminaries waardoor het geheel toch heel groot en afstandelijk aanvoelt. De standaard kamers zijn zeer luxueus ingericht maar hebben slechts een klein raam waardoor ze vrij donder zijn. Ze hebben ook geen terras, noch balkon wat echt een minpunt is. Het ontbijt is zeker in orde maar het restaurant is ondermaats. We hebben echt niet lekker gegeten. Het hotel heeft wel een prachtig zwembad en wellness center (mits bijbetalen). Al bij al een teleurstellende ervaring rekening houdend met de prijs van de kamers.

Datum van verblijf: september 2018
Relais H, Staff van Relais Histo', reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Dear guests KatoSimons,
thanks for the tip. It is useful in order to improve our services.
We are very sorry if everything was not as expected but we hope you can be our guest again.
Best regards.
RH

Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Ruim opgezet complex ver weg van Taranto. De weg naar hotel moet echt worden geasfalteerd. En worden verlicht. De service door personeel valt echt tegen. Zeker als je het afzet tegen de prijs. Ontbijtbuffet is okay maar niet top. Kamers zijn ruim met kleine badkamer. Bed is prima. Te weinig focus op de hotelgast is de grootste uitdaging voor dit hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Relais H, Staff RH van Relais Histo', reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Geachte klant,
We danken u voor de rapporten die hier worden gerapporteerd.
Elke kritiek zal nuttig zijn om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Teleurgesteld over wat er is gebeurd, we hopen dat je weer onze gast kunt zijn.
Groeten
RH

Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Erg afgelegen maar mooi en ruim complex. Met name ingericht voor grote partijen en zakenmensen. Mooie kamers schoon en netjes. Van feesten geen last gezien ruime opzet.
Helaas ook een keerzijde en dat is de service van personeel. Chagrijnig baliemedewerker. In restaurant geen personeel te vinden voor bestellingen. Als je iets besteld duurt het 30 min en brengen ze het verkeerde of incompleet. Je weet niet wanneer er een feest is en restaurant dan gesloten. In restaurant maar 10 menukaarten. Dus 45 minuten wachten voor menukaart moet u incalculeren. Hier moet goed management op.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is gebouwd op de fundamenten van een grote oude boerderij. Het is heel ruim opgezet met een groot zwembad. Prachtige kamers, schoon met een goed bed. Helaas ligt het ca 20 kilometer van het centrum van Taranto. Bij aankomst om 15.00h was onze kamer niet klaar en bleek er iets mis te zijn in hun administratie. Chagrijnig werd dit op gelost. Bij het zwembad is een snackbar. De bediening is steeds weg. Dat geldt eigenlijk ook voor de bar en het café. Service bij het ontbijt kan het niet aan. Regelmatig grote feesten waardoor je gedwongen bent om ergens met de auto te gaan eten.

Datum van verblijf: juni 2018
Relais H, Direttore van Relais Histo', reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Gentile Madam/Sir, thanks to make a review for our hotel. We are truly sorry that the service has not been to your liking. We'll try to do better the next time. However we want to inform you that probably you could have used an incorrect road to reach the city center of Taranto, that is far from our hotel only 8 kilometers and reaches it in about 10 minutes.

Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

Voor 4e keer hier verbleven. Nu 4 nachten. En zullen zeker weer terugkomen als we weer naar Puglia komen. Fantastische prijs/kwaliteit voor deze accomodatie. Altijd zaken die beter kunnen maar kwaliteit receptie absoluut beter dan voorgaande keren. Prima ontbijt en geweldige spa met zeer vriendelijk personeel. Kan helaas wel eens gebeuren dat er geen Engels sprekend personeel in spa is en als je er dan voor de eerste keer komt, kan dat wat verwarrend/storend zijn. Maar kwaliteit /voorzieningen spa maken alles goed (hoop ik)

Datum van verblijf: september 2017