Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel met een zeer ruime familiekamer (2 etages).
Hier kom ik nog eens terug.
Enkel jammer dat de ligzetels rond het zwembad vrij hielden voor een huwelijksfeest. Ze hebben voor ons onmiddellijk een aanvaardbare oplossing geboden.
Het ontbijt was zeer goed en lekker.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Inderdaad prachtige locatie, ongelooflijk mooie kamer maar prutsmanagement die hotel laten verloederen. Zulke mooie kamers maar alles hangt schots en scheef en inderdaad in eerste kamer maakte airco zoveel lawaai dat we andere kamer hebben gevraagd, ook daar werkte airco maar half en dat bij 40gr... douche enkel warm water? Vogels tussen dak en binnendak die ganse tijd lawaai maken... geen grote handdoeken, wifi werkte soms... enz wat een zonde van zo een prachtig gerestaureerd gebouw... ontbijt is basis... laat ze eens in azie of dubai wat lessen in service en onderhoud volgen! ZONDE

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 14 november 2016

luxueuse relais met alles erop en eraan!ontvangst vriendelijk maar afstandelijk...ruime mooie kamers met grote annex badkamer. ganse site straalt rust uit ,ook het zwembad.restaurant ,binnen of buiten,is goed prijs /kwaliteit.ligging is goede uitvalbasis voor uitstappen.aan te bevelen

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 oktober 2016

Tarento is misschien niet de eerste en misschien ook niet de laatste plek waar je aan denkt om naar toe te gaan maar Relais Histo blijven wij toch een geweldig hotel met een geweldige spa vinden.
Maken we graag altijd omweg voor.
Maar ook (restaurantsen bezienswaardigheden) tarento en (kust)omgeving bieden voldoende mogelijkheden.
Hebben hier dan ook deze keer weer met zeer veel plezier verbleven.
Niet in de laatste plaats door de onverwachte geweldige upgrade.
Behandeling front office is/blijft beetje afhankelijk van medewerker die er zit en dat is jammer want voor de rest is iedereen uitermate vriendelijk.
Ook spa personeel is uitermate kundig en vriendelijk als je eenmaal binnen bent;-))

Speciaal compliment voor de assertieve poolattendant.

Kamertip: Kamers in receptiegedeelte en dan met name de 2 suites met eigen terras (108? en in ieder geval 109
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 28 juli 2015

3 dagen/nachten verbleven in Relais Histo in Taranto. Een oord van rust, aan de zee (Vongole-boeren zeker eens bezoeken) gelegen, een prachthotel. De *****sterren staan wel degelijk voor kwaliteit en service. Zeer mooie kamer, prachtig zwembad, supermooi complex. Wel iets té groot om gezellig te zijn.

Kamertip: Alle kamers zijn evenwaardig. Proper en net!
Datum van verblijf: juni 2015