AnnetteGV
Breda, Nederland

Heerlijk verblijf!

Beoordeling van Jr Hotels Oriente Bari
4,0 van 5 bollen24 okt 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Schitterend hotel op een fantastisch locatie aan de ‘Champs Elysees’ van Bari. De oude stad, zee, shops en restaurants allemaal op loopafstand (binnen 1 km).
De kamer was uitstekend en het personeel geweldig! Als bezoeker krijgt je hier echt een warm welkom en voel je je echt te gast. Aanrader!!!
Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
1.5 km van Jr Hotels Oriente Bari
6.0 km van Jr Hotels Oriente Bari
Meer hotels in Bari bekijken
Beoordeeld op 21 mei 2018

Mooi centraal gelegen hotel, de oude binnenstad, die geweldig mooi gerenoveerd is, op een paar minuten lopen en de winkels beginnen voor de deur. Restaurants van alle niveaus ook op loopafstand.

De kamer is prima, ontbijt zeer uitgebreid. Aan het eind van de middag even lekker relaxen op het dakterras, was een mooi rustmomentje, rust in de drukte van de stad. Parkeren is overigens wel wat gedoe, maar met wat geluk heb je een plek voor de deur voor 12 euro per dag.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 10 september 2017

Je ligt lekker centraal en het hotel is prima bereikbaar. Al het personeel is vriendelijk en heeft aandacht voor zijn gasten. Kamerdames lopen er super verzorgd bij en ook op het ander personeel kan ik alleen maar positief zijn zowel op verzorging als aandacht. Ontbijt is internationaal en goed, veel verse producten en voor elk wat wils. Kamers voldoen in ruime mate maar zijn niet erg speciaal. Voor een Citytrip een prima landingsplek tussen de oude stad, haven en het winkelcentrum. Wij hebben het er naar onze zin gehad.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 12 mei 2017

Een mooi en heel centraal gelegen hotel.De staf is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam met bv, vragen over treinen , bezienswaardigheden,ze spreken heel goed Engels.
De kamers zijn niet zo groot en er is weinig opbergruimte.Ze zijn smaakvol ingericht met heerlijke bedden en een prachtige badkamer,waar elke dag een overvloed aan handdoeken werd neergelegd.Er zijn badjassen,slippers,fohn, en waterkoker met thee en koffiezakjes aanwezig.Het is zeer comfortabel.Wij hadden een kamer gevraagd en gekregen aan de achterkant,zodat je geen geluid hebt van de drukke straat,waaraan het hotel is gelegen.Het was daar heerlijk rustig.
Tijdens de laatste twee dagen van ons verblijf werden wij geconfronteerd met hele scherpe security,incl detectie poortje en bagage check ivm het verblijf van ministers van de G7 ,die daar werd gehouden.De politie die daar over ging was onbeschoft en intimiderend,alsof wij er niet toe deden.Het hotel stelde niets tegenover dit ongemak voor de gasten en we zijn hier ook totaal niet over geïnformeerd.

Kamertip: kamers aan de de achterkant,of aan de binnenplaats zijn rustiger.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 26 januari 2017

Dit hotel ligt in hartje centrum van Bari, met alle (luxe) winkels in de directe omgeving, de oude stad op loopafstand en het station om de hoek. Het Hotel maakt op alle fronten zijn vier sterren waar. Kamers zijn niet al te groot, maar comfortabel met goede bedden en mooi beddengoed, dat elke dag verschoond wordt. De badkamer heeft geen bad doch douche, maar goed sanitair en alle amenities zijn aanwezig.
Klein minpuntje was de ontvangst bij de receptie. De dame van dienst had meer aandacht voor telefoon dan voor ons. Verdere dagen waren uitstekend.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Keurig hotel, niets op aan te merken. Boek zeker weer een kamer voor de volgende keer in Bari. Goede service, schoon, prima kamer en goed ontbijt. Ligging is ook uitstekend. De airco werkt goed, denk hieraan als je gaat slapen. Ik werd wakker van de kou. Mijn kamer keek uit op een gesloten binnenplaats (met dak) dat versterkt de geluiden af en toe, maar niet hinderlijk.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken