Els V

Goed hotel

3,0 van 5 bollen26 aug 2019 beoordeeld
We vonden het een goed hotel. Ruime kamer met airco douche enz. Alles netjes ververst elke dag. Ook het terras is een meerwaarde.
Je kan van je hotel dadelijk naar zee echter er is enkel een rotsenstrand.
Je moet hier zeker een huurauto nemen, Bari is kwartier rijden dus vlakbij om iets te eten. Wel is het zo dat het geen 4 sterren waard is. De muren zijn niet geluidsdicht.
Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • Lol.travel
1.7 km van Baia Sangiorgio Hotel Resort
Meer hotels in Bari bekijken
Beoordeeld op 30 september 2017

We hebben erg genoten van het verblijf in dit hotel. Veel ruimte zowel binnen als buiten het hotel. De kleinschaligheid was ook erg fijn. Je loopt je huisje uit en bent buiten. Een ruim huisje met goede voorzieningen en erg schoon. Personeel, inclusief eigenaar, is zeer vriendelijk, behulpzaam en persoonlijk. Je moet wel goede buren hebben: het is gehorig.....
Erg leuk als je met meerdere gezinnen/vrienden bent en ieder een eigen huisje heeft.
Lekker ontbijt, kan ook buiten. Heerlijke koffie, keuze!
Elke dag meerdere schone handdoeken en goed schoongemaakt.
Wij waren er eind september: zeer rustig, wat uitgestorven en minder faciliteiten. Geen idee over de zomerdrukte...!!
Bari goed te bereiken: eerst met auto dan met Park en Ride. Goede uitvalsbasis voor Apulië

Kamertip: Probeer een huisje aan het einde van het rijtje te krijgen gezien de gehorigheid. Goed geschikt voor minder valide mensen.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Via Bebsy reizen in dit "resort " terecht gekomen . Echter mag je niet echt van een resort spreken . De hotel kamer is prima. Goeie douche, bed prima . Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar Fransesca probeert je wel in de watten te leggen met dr verschillende koffies 😊 verder op het terrein een zeer goed restaurant ! Bedjes bij het zwembad prima maar je moet wel een badmuts op om te mogen zwemmen . De strandbar is karig .

Ik raad de eigenaar aan wat energie te steken in dit resort om de vergane glorie weer op te frissen

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij bezochten middels een samengestelde reis het hotel op dit resort. Er is ook een camping gedeelte. Beiden hebben toegang tot het stand en het zwembad.
Alles is prima verzorgd en toch heb je het gevoel dat er iets mist. Een beetje vergane glorie. Alsof het voorheen meer te bieden heeft gehad. Toch zijn de kamers prima verzorgd, met goede bedden, badkamer met douche, een minibar en een eigen patio. Er is echter niet erg veel werk gemaakt om het gezellig te maken.
Maar wie daar minder om geeft is het een uitstekende uitval basis om met je huur auto er op uit te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

De camping is ons niet zo goed bevallen . Je lijkt er in alle rust te kamperen . Weinig anderen maar dit was ook zo in andere streken . Het ruikt er fel naar zeewier hetgeen vervelend wordt als je er een tijdje zit. De warme douches zijn betalend . Overdag lijkt iedereen er wel binnen te kunnen. Goede masseuse op de camping . Bari viel een beetje tegen , het binnenland daarentegen was prachtig . Volgende keer zoeken we daar een camping .

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 juni 2017

Het domein omvat een dertigtal kamers. Deze kamers zijn nieuw, ruim en heel goed uitgerust. Er is airco, een ruime badkamer, voldoende productjes en elke kamer heeft zelfs een beschaduwd priveterras met 2 ligstoelen. Er is een zwembad, maar dat is niet louter bedoeld voor de gasten van het resort. In de weekends is het dan ook overvol met gasten van buitenaf. Voor de ligstoelen dien je te betalen. Voor de badlakens eveneens.
Het ontbijt is typisch Italiaans, niet uitgebreid of gevarieerd maar wel voldoende.
Het personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam.
Het 'resort' ligt op ongeveer 6 km van Bari-stad. Openbaar vervoer vlakbij. Ook met de auto is Bari vlotjes bereikbaar.

Grote troef is wel de recent (2016) gevestigde pizzeria op het domein. Uitmuntend !!! Een aanrader als je van meer dan een gewone pizza houdt !

Kamertip: Om passage van daggasten te vermijden vraag dan kamer die niet vlakbij het toegangsweggetje naar het zwembad ligt.
Datum van verblijf: juni 2017