Priscilla V
eiland Malta, Malta

Heerlijk schoon hotel! Vriendelijk personeel

4,0 van 5 bollen14 aug 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben 6 dagen in dit hotel overnacht. Zeer ruime kamer!
De service was heel goed in het hotel. Aardig en heel behulpzaam personeel.

De kamers, het hele hotel en zwembad zijn erg schoon!
Bij het zwembad staan goede strandbedden en parasols.

Op onze laatste dag wilde we nog lunchen, maar was de kaart veranderd. De ober ving op dat wij eigenlijk ons “favoriete” bruschetta wilde eten en heeft zijn uiterste best voor ons gedaan. Met resultaat! Omdat het onze laatste lunch was heeft hij het broodje voor ons geregeld!

Wij hebben dit hotel als zeer prettig ervaren en raden het zeker aan!

Een tip voor het hotel: de kamer is een tikkeltje ongezellig ingericht.
Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 aug 2019

6.8 km van Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari
9.0 km van Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari
Meer hotels in Bari bekijken
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn drie weken in Puglia geweest en sloten het af met 2 dagen in dit heerlijke hotel dicht bij het centrum van Bari. Genoten van het mooie zwembad met de comfortabele bedjes, de grote kamers, en het ontbijt waar werkelijk niets ontbrak. Na 3 wk Puglia eindelijk een verrassende variatie in de aangeboden lunch. Bovendien vriendelijk personeel wat nog engels sprak. Dus ben je in Bari, dit hotel niet overslaan!

Datum van verblijf: juli 2019
Cosimo Ranieri V, General Manager van Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Beste gast,

Cosimo Ranieri, General Manager

Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk en comfortabel hotel, nette kamers en op loopafstand van centrum. 10 minuten tot voetgangersgebied en 25 minuten tot historisch centrum. Vriendelijke bediening, goed verzorgd ontbijt. Ruim parkeerterrein achter het hotel.

Datum van verblijf: mei 2019
Cosimo R, Manager van Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Cosimo Ranieri, CEO

Beoordeeld op 24 augustus 2018

Mooie ruime kamer, zeer netjes. Het ontbijt was naar Italiaanse normen uitgebreid en lekker. Aan de receptie was men steeds behulpzaam (spreken er ook Engels en Frans) als je eender welk probleem had (die er waren). Mooi zwembad en vrij rustig om te genieten van de

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Cosimo R, Manager van Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2018

Dankjewel :)
Cosimo Ranieri, CEO

Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooie, nette, grote kamer. Echter de service was barslecht! Of er werd teveel eten gebracht of je moest een half uur wachten op de menu kaart en zit je te dineren in het pikkendonker. Telefoon moeten gebruiken om te zien wat er op je bord lag en het was niet goedkoop. Centrum zou 400 meter lopen zijn, was 2.1 KM. Bij het zwembad moet je 3 euro voor ja handdoek betalen en er zit de hele dag een badmeester op je te letten. Jammer want het ziet er netjes uit, maar dit was echt niet goed!

Datum van verblijf: juni 2018
Cosimo R, Manager van Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Dear Guest, on behalf of all the staff thank you for choosing our hotel. We are just negatively surprised by your assessment since our restaurant service is usually impeccable, the centre is only 500-metre distant (maybe you meant the old town) and it is normal for lifeguard to watch out the guests. We trust in your kind understanding. Sincerely, Cosimo Ranieri, CEO

Beoordeeld op 13 juni 2018

Erg mooi hotel om vanuit hier Bari te verkennen. De locatie lijkt op het eerste gezicht een beetje afgelegen van het (historische) centrum, maar via de voetgangerstunnel bij het centraal station is het centrum van Bari snel te bereiken (10 min). Dit hotel ligt in een park, met landschapstuin en historische villa. Onze kamer was mooi, schoon en zeer ruim. Het menu van het restaurant biedt keuze uit heel veel lekkere, lokale gerechten. Het personeel bij het ontbijt en in het restaurant tijdens het avondeten was zeer vriendelijk en behulpzaam. Grazie, Michele! :)

Datum van verblijf: juni 2018
Cosimo R, Manager van Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

Cosimo Ranieri, CEO - Michele Scarpelli, Restaurant Manager