marianne19532
Tienen, België

Een bezoek aan Bari

Beoordeling van Hotel Palace
4,0 van 5 bollen29 dec 2016 beoordeeld
Het hotel is zeker de moeite waard voor een bezoekje aan Bari. Onze 'executive' kamer was echter een teleurstelling met oude meubels, een commode met lades die je niet kon openen, omdat de greep verdwenen was en een spiegelkast waarvan je de deur moest tegenhouden, omdat ze steeds dichtviel. De geopende kastdeur belemmerde bovendien altijd het zicht op de tv.
De badkamer daarentegen was erg ruim. De kamer werd wel degelijk onderhouden en om de twee dagen werden de lakens vernieuwd.
Het restaurant van het hotel is echt de moeite, zelfs een ster waard.
Ook het personeel was vriendelijk en professioneel.
De bar is gezellig ingericht, met een heel goede bediening. Hoewel we een keer merkten dat onze glazen eerst werden gevuld met een 'restantje' van een ons onbekende fles prosecco en daarna verder werden aangevuld met het merk dat we hadden gekozen. Toen we de ober hierop attendeerden, werden de glazen meteen zonder problemen meegenomen en werden nieuwe glazen aan de tafel gevuld uit een net geopende fles.
Het ontbijt was eveneens zeer uitgebreid.
Het uitzicht bij onze kamer was ook niet bepaald 'vrolijk' te noemen, wij keken vanaf de 7de verdieping uit over de daken van de omliggende gebouwen, maar dat lijkt me logisch voor een hotel in het stadscentrum. Wel hadden we zicht op een streepje 'zee'.
Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
3.1 km van Hotel Palace
7.4 km van Hotel Palace
6.8 km van Hotel Palace
Meer hotels in Bari bekijken
Beoordeeld op 21 juni 2016 via mobiele applicatie

Kamer is goed schoon en wordt netjes schoon gehouden. Voor de badkamer geldt heTzelfde. Ontbijt is prima met veel keuze. Voor ieder wat wils. De ligging in het centrum is prima met vlak bij het oude stadsdeel. Prima parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 21 april 2016

Kamer was in orde met alles voorhanden. Vriendelijk personeel bij ontbijt en aan receptie. Er was voldoende keuze bij het ontbijt.

Ligging is een troef: vlak bij restaurants, winkels, oude centrum, station ... en toch rustig.

Bar straalt klasse uit. Ideaal om je er dag af te sluiten met een fles prosecco.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 6 juli 2015

Het hotel is aan renovatie toe. Het is een 4 sterren hotel maar ik vind het niet waardig. Het personeel is tegen het argugante aan. Geen interesse in je problemen en of vragen. De liften zijn klein en oud. De kamers zijn ok maar kan wel een opfris beurtje gebruiken. Het ontbijt is uitgebreid maar de kwaliteit valt tegen. Er is een bar welke tot laat open is . Je wordt er prima geholpen.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 6 juli 2015

Het personeel is niet vriendelijk achter de balie. Ze spreken wel Engels maar zijn niet echt hulpzaam. De kamers zijn renovatie toe dit kan echt niet voor een 4 sterren hotel. Het ontbijt is niet echt bijzonders veel beter gezien. Op de zevende verdieping is een restaurant waar je ook buiten kunt eten met een mooi uitzicht over de stad en de zee. Het eten was prima en de bediening is ok. Beneden is een leuke bar leuke zitjes en prima bediening.

Kamertip: De ligging is ok
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 27 juli 2014

Echt centraal gelegen hotel met een grote lobby, vriendelijke receptie, grote slaapkamers, een ruime badkamer en een fantastisch terras kijkend over de geschiedenis van de stad.
De inrichting is een beetje " déjà vu .

Kamertip: kamer aan de kant van de ingang ( via Lombardi ) zijn rustiger en hebben een beter uitzicht
Datum van verblijf: juli 2014