Jil

Fijne ervaring

Beoordeling van The Nicolaus Hotel
5,0 van 5 bollen7 jul 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Netjes, verzorgd en chique hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben gratis fietsen gehuurd en zo de stad verkend.
Het ontbijt is ook uitgebreid. In het hotel bevond zich ook een wellness, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.
Datum van verblijf: juli 2022
Kamertip: Reserveer van te voren de shuttle bus van en naar de AirPort. Openbaar vervoer is nog niet super...
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
D P, Altro van The Nicolaus Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 14 jul 2022
Dear Guest,
thanks a lot for the time spent speaking about our property.

Looking forward to welcoming you again in our hotel, I send my best regards

Daniele Petrucci
6.8 km van The Nicolaus Hotel
9.8 km van The Nicolaus Hotel
Meer hotels in Bari bekijken
Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

Aangenaam verrast. Heel proper. Mooie en grote kamers. Absoluut geen last van lawaai. Ook al is het een groot hotel een snelle check in en heel snelle check out. Heel vriendelijke receptie personeel. Daar kunnen veel hotels nog wat van leren. Proficiat. Ontbijt was top. Heel uitgebreid. Meer dan uitgebreid voor Italiaanse normen. Wil je naar het centrum.... openbaar vervoer of de taxi is dan aangeraden. Want parking vinden in het centrum van bari is moeilijk. Op 300 meter van het hotel meer dan genoeg parkeerplaatsen die gratis zijn. Taxi tot centrum ... wij hebben 6 euro betaald.

Datum van verblijf: oktober 2019
RFrugis, General Manager van The Nicolaus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Geachte gast,
bedankt voor je mooie woorden.
Tot ziens in The Nicolaus Hotel Bari.

Roberto Frugis
General Manager

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Dit hotel ligt op een 10 minuten van het centrum ...maar je kan wel een busje van het hotel reserveren en dit is gratis. Handig dus...hotel is mooi...kamers netjes onderhouden met alle nodige comfort. Badkamer is net iets te klein maar verder ok. Het restaurant is ok...lekker eten, goede bediening en ook hier zeker niet duur. Een fijne stek om van daaruit Bari, Monopoli , enz. Te ontdekken...nu doen voor het massa toerisme de weg zal vinden naar deze mooie , goedkope stad.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019

Veel kamers, niet zo vriendelijk personeel, wel gedienstig gelijk in om het even welk groot hotel.
Grote privé parking. Grote keus bij het ontbijt, wel heel lawaaierig.
Het eten was niks bijzonders. Het terras op het dertiende heeft wel een mooi uitzicht op de randstad van Bari.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Het hotel ligt een eind uit het toeristische centrum, maar vlakbij het hotel stopt een bus, die u probleemloos naar het centrum brengt. Het hotel ligt dicht bij de ring rond Bari. Het beschikt over een garage, waar je tegen betaling kunt parkeren. We hadden een heel mooie en kraaknette kamer. Dagelijks krijgen je gratis 2 flesjes water aangeboden. Het ontbijt is subliem, zeer grote keuze. Wie van zoetigheden houdt zal moeten opletten om niet te veel bij te komen. Ook 's avonds is het eten prima. Je dineert in een gezellige eetzaal met een uiterst vriendelijke bediening. Als je een hotel in Bari nodig hebt, heb je met dit hotel zeker goed gekozen.

Kamertip: ligging is niet belangrijk
Datum van verblijf: juni 2018
R F, General Manager van The Nicolaus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2018

Dear Gie,
thank you for your great review, we hope to see you soon here at The Nicolaus Hotel Bari.
Roberto Frugis
General Manager

Beoordeeld op 2 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel wordt op booking en trivago aangeprezen met zwembad, op een 3 tal km van de stad. Als je aankomt blijkt dat je 1 dag gratis gebruik mag maken van het zwembad, de andere dagen moet je 12 euro per persoon betalen. Verder ligt het hotel meer als 5 km van de stad. Dus lastig te voet te bereiken. De kamers zijn wel netjes.

Datum van verblijf: juni 2017
R F, Direttore van The Nicolaus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2017

Geachte heer X, kan ik helaas niet tot u spreken als gast omdat je nooit verbleven in ons hotel. Uw reservering is gemaakt door Booking.com. De afstand van het centrum wordt automatisch berekend door Booking.com met GPS. We hebben een overdekt zwembad en we hebben een overeenkomst met een faciliteit naast het hotel met een zwembad heeft. De hebben ook toegang tot het zwembad is gratis voor hotelgasten. Het spijt me, maar je recensie is oppervlakkig en niet erg respectvol naar ons toe. Het is vol van onjuiste dingen. Jammer. Als ik was gebleven bij ons pobabilmente zou houden van ons hotel. Een beetje 'net als iedereen.