“Hier moet je echt gaan eten.”
Beoordeling van Terranima

Terranima
Geclassificeerd als nr. 110 van 1.210 Restaurants in Bari
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld

Restaurant Terranima is in het niet historische deel van de stad Bari. Behalve dat de prijzen hier dus redelijk zijn kan je deze gelegenheid gemakkelijk vinden. Alle straten zijn hier bijzonder logisch aangelegd.
Terrtanima was ons aanbevolen door familieleden die nooit vis eten en toch zeer tevreden waren over dit restaurant.
We hadden er een zeer goede vismaaltijd. Bediening was zeer correct en vriendelijk.
Waarschijnlijk verdient Terranima een hogere waardering op de lijst "restaurant in Bari # ///". Het was er goed.
Dorry & Ton

Datum van bezoek: maart 2020

26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig buiten het centrum gelegen restaurant. Heerlijk gegeten. Veel verse streekproducten, inclusief de wijn. Ontvangst en bediening goed en vriendelijk. Absoluut de moeite waard.

Datum van bezoek: oktober 2019
23 juli 2019 beoordeeld

Dit restaurant ligt niet in het toeristisch centrum wat al een goed teken is. De kok gebruikt kwaliteitsproducten, ik had als hoofdgerecht kip, deze smolt gewoon in je mond. Gerechten worden ook mooi gepresenteerd. Zeker een aanrader !

Datum van bezoek: juni 2019
9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van de verhuurder van heb appartement zijn we hier gaan eten. Gerechten op de kaart die we niet kenden. Verrassing dus! Gemengde vis en vlees vooraf. Heerlijk!!! Daarna een onbekend gerecht als eerste gang. Als we geweten hadden wat het precies was, had ik het niet gekozen en de volgende keer ook niet meer. Smaakte maar geen wauw ervaring. Voor 2 personen totaal met glas wijn en groot bier, 63 euro. Niet echt goedkoop.

Datum van bezoek: mei 2019
26 maart 2019 beoordeeld

Dit vintage restaurant is heel gezellig, vooral wat later op de avond aangezien de Italianen nogal laat arriveren. De wijn was heel lekker en de vis was uitstekend klaargemaakt. Het personeel is heel vriendelijk en rustig. Goeie sfeer. We vonden de aperitiefhapjes nogal prijzig (3 euro voor 6 weliswaar grote olijven).

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Terranima bekeken, bekeken ook

In Terranima geweest? Deel je ervaringen!