“Volgens ons een avontuurlijk restaurant”
Beoordeling van Peppo

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 51 van 1.211 Restaurants in Bari
17 maart 2020 beoordeeld

Natuurlijk hadden we de sterk verschillende Tripadvisor meningen gelezen over Restaurant Peppo. Ons B&B beval ons dit restaurant aan en dus besloten we te gaan. Bari is een van de steden in Puglia waar ze graag rauwe vis eten. Daar hou je van of niet. Wij hebben er prima gegeten. De service was er goed en de aanbevelingen erg duidelijk. De Primotivo wijn is er gewoon heel goed. Het is een sfeervolle ruimte.
We hebben hier onze eerste dag in Puglia op een prima manier afgesloten.
Dorry & Ton

Datum van bezoek: maart 2020

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zier er heel leuk uit, schoon en gezellig. Lang wachten en niet echt heel bijzonder eten.
Drinken uit een plastic flesje en beker.

Datum van bezoek: september 2019
peppobari2019, Proprietario van Peppo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2019

Hallo, uw beoordeling is niet helemaal duidelijk, maar we nodigen u uit om terug te komen en ons te bezoeken

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen als eerst een voorgerecht (caprese) dit was lekker en hierdoor hadden we verwachtingen dat de rest ook lekker zou zijn. Spaghetti scampi werd door de serveerster aanbevolen “beste gerecht van onze kok”. Nou die kozen wij beide. We kregen de pasta met een vies hoopje (leek half gekookte) gemalen garnalen. Dit was ontzettend vies, daarnaast was de spaghetti flauw en niet gaar. Wij gaven dit direct aan. De serveerster boodt ons aan een nieuw gerecht te kiezen. Hiervoor waren wij huiverig, maar de serveerster stond erop dat wij iets nieuws mochten uitzoeken. Dit deden we en we kozen fried seafood, dit was prima maar niet top. Ook hadden we entrocote, en helaas was ook deze vies. Ontzettend veel vette stukjes, het vlees was veel te rauw (werd ook niet gevraagd hoe we m wilde) en er zaten tomaten bij die chemisch smaakte. Eenmaal “klaar” rekende we af en zagen we dat de spaghetti evengoed was aangeslagen, de serveerster zei ja jullie hoeven maar 1 spaghetti te betalen (+ alle andere gerechten). Hierop zei ik nee want we hebben de spaghetti niet opgegeten letterlijk 1 hap van gehad. Na moeilijk doen heeft ze dit er alsnog afgehaald en hebben we de rest wel betaald. Zeker geen aanrader, wij komen hier nooit meer!!!!

Datum van bezoek: augustus 2019
peppobari2019, Proprietario van Peppo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

We distantiëren ons volledig van deze beoordeling. Niets komt overeen met de waarheid, veel van de gerechten zijn niet eens geproefd en dit is naar onze mening niet juist. Deze beoordelingen hebben niets constructiefs maar zijn alleen denigrerend en zonder enig gevoel. die wil praten en niet met degenen die alleen bevooroordeeld zijn.

16 juni 2019 beoordeeld

Iedere gang was onder onze verwachting. We kwamen hier vanwege tripadvisor en de goede recensies, maar geen van dat alles konden wij plaatsen. Van de tonijn die verpest werd door de frituurkorst en naar oud frituurvet smaakt tot aan de engelse thee die veel te sterk werd opgediend. Het enige pluspuntje was de primitivo wijn. Mocht je twijfelen, zoek dan wat anders in deze grote stad met vele mogelijkheden.

Datum van bezoek: juni 2019
peppobari2019, Proprietario van Peppo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Goedenavond,
laat ons het helemaal niet eens zijn met wat je hebt geschreven. De olie van onze jongen is elke dag absoluut vers.
Wat de thee betreft, deze varieert naar smaak, dat wil zeggen dat het de voorkeur verdient om uw voorkeuren tijdens de bestelling te specificeren. De volgende keer zullen we deze bespreken om te voorkomen dat u zich achter een beoordeling schuilhoudt.
Tot snel

13 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier door tripadvisor. De pasta’s waren prima, niks mis mee. Maar zeker niet super geweldig, gewoon prima. De sfeer is matig, meer voor een snelle hap dan voor een echt voor een etentje. Misschien onze eigen schuld, dat we niet helemaal hadden gerealiseerd dat dit een zaakje is voor even snel wat eten! Bediening wel vriendelijk!

Datum van bezoek: juni 2019

Goedenavond en bedankt voor uw komst. Ons restaurant is voor iedereen wat wils, voor diegenen die snel willen dineren voor diegenen die in alle rust willen dineren.Als onze gasten langer blijven, kunnen we alleen maar gelukkig zijn.Ga terug en zie ons!

Reizigers die Peppo bekeken, bekeken ook

Bari, Province of Bari
Bari, Province of Bari

In Peppo geweest? Deel je ervaringen!