Beoordeeld op 4 september 2018

Eerste indruk bij binnenkomst is al goed. Aardig en behulpzaam ontvangst.Hotel met nette zuivere kamers. Het hotel is goed onderhouden.Badkamer is ruim en voorzien van alle gemakken. Ontbijt niet uitgebreid maar is wel gewoon goed

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 4 september 2018

Keurig hotel met ruime kamers en goede bedden. Ook airco doet het goed. Ontbijt goed, alleen muziek (te) luid en haal die TV toch weg. Erg storend vind ik. Centrum op loopafstand(10min). Kortom aanrader

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Een nacht hier geslapen zodat we Venetië konden bezoeken. We kwamen al om 10:00 aan en mochten gelijk naar onze kamer. Echt top!
Eigen parkeergarage en op loopafstand van het treinstation. Ongeveer uurtje met de trein en je staat in centrum van Venetië. Ontbijt was prima. Kamer wat gedateerd.

Datum van verblijf: juli 2017
ReceptionDLV, Responsabile reception van Hotel de la Ville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017

Dear , Thank you very much for taking the time to post your comment.
We are very pleased to hear that your time at Hotel De La Ville was well spent.
We do hope to be welcoming you back again soon on our nice ancient city and give you the chance to try our very good restaurant!

Best regards

Gloria
Front desk

Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

De afstand naar het centrum is loopbaar maar in de hitte niet echt een feest. Er is goeie parkeergelegenheid. De kamers zijn netjes en ruim met goeie bedden. De badkamer is ook ruim maar niet alles functioneert 100%. En er is geen bad. Het ontbijt is naar italiaanse begrippen overdadig en niet duur. De bar met hapjes is goed en al het personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2017
ReceptionDLV, Responsabile reception van Hotel de la Ville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Dear jangron,
thank you for your review! We hope to have you back here at Hotel De La Ville :)
Kind regards
Alberto

Beoordeeld op 15 oktober 2015 via mobiele applicatie

Zoals zo vaak, geen hotel te vinden in Verona. Als alternatief, 40 km van Verona, op weg naar Venetië, een doorreis hotel in Vicenza.

Prima hotel, schoon, goed bed en nette badkamer.

Gratis parkeergelegenheid.

Snel en eenvoudig naar de autostrada.

Datum van verblijf: september 2015