“Hoge kwaliteit, unieke fine dining ervaring en verassende drank. TOP!”
Beoordeling van La Canonica

La Canonica
Geclassificeerd als nr. 29 van 1.296 Restaurants in Verona
7 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is by far het beste restaurant welke geen ster heeft waar ik ooit heb gegeten.

Het eten met de bijzondere drank (niet elke gang wijn maar ook aparte maar lekkere combinaties van bijv. Grappe en kombucha) is van 2 sterren Michelin niveau. Alle smaken welke je tot je neemt zijn perfect uitgebalanceerd met name zoette & zuren smaken. De balans wordt perfect afgemaakt doordat ze gebruik maken van super verse producten uit de regio welke je hoofd doen schudden van geluk.

Wij hadden het 8 gangen menu “principo” wat met recht de signature dishes waren van de chef sinds dat de zaak geopend was een aantal jaar geleden.

Ik ben bij veel zaken geweest maar dit spant de kroon qua kwaliteit van eten en drinken.

De sfeer in de zaak is lekker losjes en niet zo strak als een 2+ sterren restaurant waardoor je heerlijk tot rust komt. De gastheer is dan ook een baken van rust en passie voor het vak. Zeer kundig in het toelichten van de gerechten en de bijzondere drankjes.

Wanneer de risotto was aangevuld met een hoofdproduct hadden ze een 10 gekregen, nu is dit een dikke 9,5.

De prijs voor het menu was €130 en de bijpassende dranken €90. Dit is zeker niet goedkoop maar oprecht meer dan legitiem voor de sublieme kwaliteit, service en uniekheid van het totale pakket.

Wanneer je in Verona bent, en van fine dining houdt, ga hierheen!!!

Datum van bezoek: juli 2022

11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van familie bij La Canonica terechtgekomen.
Zeer lekker gegeten.
Wij kozen voor het 5-gangenmenu (60 euro), maar je krijgt veel meer.
De bediening was zeer goed, we kregen veel uitleg bij elk gerecht, aperitief en onze wijn.
Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2019
22 juli 2018 beoordeeld

Wij namen enkel de hoofdschotel en dessert.
Gelukkig maar, want we kregen zoveel lekkers extra, dat we anders echt teveel zouden gehad hebben.
De hoofdschotel op zich was uitstekend, maar idd niet superveel.
De bediening was gewoon perfect.
Een echte aanrader.
Bovendien ook gezellig en rustige plaats om te zitten, in de nochtans drukke stad.

Datum van bezoek: juli 2018
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de prijs van een normaal restaurant in Belgie krijg je hier een uitstekende bediening met een zeer aangename 5 gangen menu. Een lekkere wijnkaart en amuses volmaken een perfecte avond in Verona.

Datum van bezoek: juni 2018
16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en Mooi opgemaakte Borden
Voor het eerst "verbrande aardappel mouse " gegeten bij de vis en de smaak was verassend goed. Ook het dessert van feijoa vrucht was verassend fris en smakelijk. Jammer dat er niemand anders ook kwam lunchen. De prijs is eerder €€€-€€€€. Maar voor goed restaurant Ok

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die La Canonica bekeken, bekeken ook

In La Canonica geweest? Deel je ervaringen!