Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een aanrader. Het ligt dan wel niet in het centrum maar ze hebben een pendeldienst naar de stad en terug speciaal voor de hotelgasten. De kamers zijn goed en het bed is ook prima. Personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen het eten en drinken is een beetje aan de dure kant: een flesje Heineken voor 8 euro of een cappuccino voor 6 euro vind ik prijzig.

Datum van verblijf: april 2018
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Geachte heer,

Beoordeeld op 28 januari 2018

Super mooi pand en ook smaakvol gedecoreerd. Ruime nette kamers met goede bedden en nette badkamer. Zeer uitgebreid en gezond ontbijt. Veel keus. Ook de gratis boot shuttle was erg prettig. Gaf me even de mogelijkheid om naar overkant te gaan voor 2 uurtjes rondkijken.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2018

Geachte mevrouw, we zijn verheugd te horen dat u een plezierig verblijf heeft gehad in Hilton Molino Stucky.

Beoordeeld op 3 september 2017

Prijs - kwaliteit is niet in verhouding! Bij een Hilton hotel verwacht je niet dat je voor beide kamers (we hadden namelijk 2 kamers geboekt) dat je zelf achter wc-papier moet gaan. Het zwembad was ook 2 volle dagen gesloten wegens jaarlijks onderhoud en dit in het volle seizoen wanneer kinderen en tieners vakantie hebben?!? Dit werd trouwens ook niet bij de boeking vermeld! Het personeel is wel héél vriendelijk en gedienstig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Geachte Gast,
Wij danken u voor de feedback waarin u aangeeft niet tevreden te zijn over uw verblijf in Hilton Molino Stucky Venetie. Uw feedback werd intern onderzocht om te garanderen dat de gebruikelijke Hilton service, die u van ons verwacht, steeds aangeboden wordt.
Wij hechten veel waarde aan de ervaring van onze klanten en hopen u alsnog in de de toekomst te mogen verwelkomen in Hilton Molino Stucky Venetie of in één van onze andere Hilton Hotels.
Hoogachtend,

Beoordeeld op 16 augustus 2017

Een prachtig hotel gelegen op de perfecte locatie om Venetie te verkennen. Je kijkt je ogen uit in het oude gebouw ! Optimale service, perfecte locatie, zeer vriendelijk personeel en een oase van rust in het hectische Venetie. Echt een aanrader om hier te overnachten !

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Geachte heer Gast,
We zijn verheugd te horen dat u een plezierig verblijf heeft gehad in Hilton Molino Stucky. Uw ervaringen zullen we delen met het team. Wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in Hilton Molino Stucky Venice of in een van de andere Hilton Hotels.

Beoordeeld op 17 april 2017

We verbleven niet in dit ongetwijfeld supergoed hotel, maar je kan er ook gewoon iets gaan drinken op het dakterras waar je een fantastisch uitzicht hebt op Venetië.
Opgelet want de bar op dit terras is pas in de late namiddag toegankelijk.
Het hotel ziet er imposant en prachtig uit, de voormalige fabriek werd met ultradure materialen gerenoveerd naar een hoge standaard.

Datum van verblijf: maart 2017
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2017

Dear Guest,
Thank you for your nice comments on our Skyline Bar, where we are pleased to welcome also outside visitors, who can enjoy a great offer of drinks and beverage, while taking pleasure of the fantastic Venice and lagoon views. We hope we will have the opportunity to welcome you in the near future also as a hotel Guest.
Sincerely,