Beoordeeld op 16 maart 2016

Het hotel ligt aan een mooi en rustig plein. De kamer die wij hadden was ruim met twee balkons aan de het plein. De voorzieningen op de kamer waren uitstekend. Het beste argument om in dit hotel te verblijven is het uitzonderlijk vriendelijke en behulpzame personeel. Maar natuurlijk ook het uitgebreide ontbijt.

Datum van verblijf: maart 2016
Vitturi, Direttore generale van Hotel Palazzo Vitturi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2016

Ciao!
Wij hopen u binnenkort in het Palazzo Vitturi in Venetië te zien voor een heerlijk verblijf.
Zo veel voor de mooie Amsterdamse !!
Michele ► Hotel Manager Palazzo Vitturi

Beoordeeld op 4 maart 2016 via mobiele applicatie

Perfecte locatie in het oude stadscentrum van Venetie.
Prachtig hotel met uiterst gastvrije manager en medewerkers.
Vriendelijk en zeer klantgericht.
Mooie, schone kamer zonder geluidsoverlast.
Heerlijk uitgebreid ontbijt!
Het kon niet beter! Hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2016
Vitturi, Direttore generale van Hotel Palazzo Vitturi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2016

Wat leuk!
We zijn allemaal trots op dat zoveel klanten uit Nederland zijn blij om Palazzo Vitturi.
Voor hen is de standaard van hygiëne en service is altijd onze hoogste prioriteit, dus we zijn erg blij om te zien dat ons hotel en 'gewaardeerd !!
Tot ziens!
Michele ~ Hotel Manager Hotel Palazzo Vitturi

Beoordeeld op 26 februari 2016

Prachtig en uniek hotel in het centrum van Venetië. Gelegen aan een mooi en rustig plein. Het pand is in uitstekende staat en je waant je in een echt Venetiaans paleis! We hadden een mooie, ruime kamer, met prachtige hoge plafonds. De badkamer was kraaknet. Kleine ontbijtzaal en het ontbijt was tiptop. De belangrijke bezienswaardigheden van Venetië liggen op wandelafstand. Als je kamer aan de straatzijde ligt, heb je soms wel wat last van straatlawaai. We verbleven hier in juli 2014.

Datum van verblijf: maart 2015
Vitturi, Direttore generale van Hotel Palazzo Vitturi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2016

Heel hartelijk bedankt. Het verblijf was in juli 2015.
Dit gebied van Venetië is zeer centraal en zeer rustig. Het is erg moeilijk om lawaai in de nacht hoor, geloof me! Misschien alleen tijdens carnaval natuurlijk !!
Ik hoop dat u terug volgende zomer komen!
Michele / Hotel Manager

Beoordeeld op 25 november 2015

Hele mooie ruime kamer, veel opbergruimte en hoge plafonds. Prosecco op het hotelbalkon bij aankomst. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Hele vriendelijke receptie medewerkers. Zeer centraal gelegen, aan ruim plein vlakbij San Marco. Gratis wifi werkte goed.

Kamertip: Er is geen lift in dit hotel, wij moesten twee trappen op. Niet handig voor minder validen.
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 12 februari 2015 via mobiele applicatie

Heel mooi gelegen en zeer goede service. Hadden erg hard bed en volgende dag werd er gelijk een topper opgelegd. Zeer vriendelijk personeel en, heel leuk, privé boot naar Murano
Gelegen aan Campo SM Formosa

Datum van verblijf: februari 2015