Hotel Tiziano(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
203 US$
156 US$
Hotel Colombina(Venetië)
204 US$
185 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 241 US$ per nacht.

Duodo Palace Hotel(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
201 US$
132 US$
Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 252 US$ per nacht.

Palazzo Selvadego(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
208 US$
174 US$
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 326 US$ per nacht.

355 US$
301 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 391 US$ per nacht.

Ruzzini Palace Hotel(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
897 US$
231 US$
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 363 US$ per nacht.

Nuovo Teson(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
173 US$
111 US$
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 168 US$ per nacht.

Hotel Antico Doge(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
185 US$
Otel.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 236 US$ per nacht.

417 US$
465 US$
400 US$
Priceline
16 maart 2016 beoordeeld

Het hotel ligt aan een mooi en rustig plein. De kamer die wij hadden was ruim met twee balkons aan de het plein. De voorzieningen op de kamer waren uitstekend. Het beste argument om in dit hotel te verblijven is het uitzonderlijk vriendelijke en behulpzame personeel. Maar natuurlijk ook het uitgebreide ontbijt.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Vitturi, Direttore generale van Hotel Palazzo Vitturi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2016

Ciao!
Wij hopen u binnenkort in het Palazzo Vitturi in Venetië te zien voor een heerlijk verblijf.
Zo veel voor de mooie Amsterdamse !!
Michele ► Hotel Manager Palazzo Vitturi

4 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie in het oude stadscentrum van Venetie.
Prachtig hotel met uiterst gastvrije manager en medewerkers.
Vriendelijk en zeer klantgericht.
Mooie, schone kamer zonder geluidsoverlast.
Heerlijk uitgebreid ontbijt!
Het kon niet beter! Hier komen we zeker terug.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Vitturi, Direttore generale van Hotel Palazzo Vitturi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2016

Wat leuk!
We zijn allemaal trots op dat zoveel klanten uit Nederland zijn blij om Palazzo Vitturi.
Voor hen is de standaard van hygiëne en service is altijd onze hoogste prioriteit, dus we zijn erg blij om te zien dat ons hotel en 'gewaardeerd !!
Tot ziens!
Michele ~ Hotel Manager Hotel Palazzo Vitturi

26 februari 2016 beoordeeld

Prachtig en uniek hotel in het centrum van Venetië. Gelegen aan een mooi en rustig plein. Het pand is in uitstekende staat en je waant je in een echt Venetiaans paleis! We hadden een mooie, ruime kamer, met prachtige hoge plafonds. De badkamer was kraaknet. Kleine ontbijtzaal en het ontbijt was tiptop. De belangrijke bezienswaardigheden van Venetië liggen op wandelafstand. Als je kamer aan de straatzijde ligt, heb je soms wel wat last van straatlawaai. We verbleven hier in juli 2014.

• Verbleef: maart 2015, reisde met familie
Vitturi, Direttore generale van Hotel Palazzo Vitturi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 februari 2016

Heel hartelijk bedankt. Het verblijf was in juli 2015.
Dit gebied van Venetië is zeer centraal en zeer rustig. Het is erg moeilijk om lawaai in de nacht hoor, geloof me! Misschien alleen tijdens carnaval natuurlijk !!
Ik hoop dat u terug volgende zomer komen!
Michele / Hotel Manager

25 november 2015 beoordeeld

Hele mooie ruime kamer, veel opbergruimte en hoge plafonds. Prosecco op het hotelbalkon bij aankomst. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Hele vriendelijke receptie medewerkers. Zeer centraal gelegen, aan ruim plein vlakbij San Marco. Gratis wifi werkte goed.

Kamertip: Er is geen lift in dit hotel, wij moesten twee trappen op. Niet handig voor minder validen.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
12 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi gelegen en zeer goede service. Hadden erg hard bed en volgende dag werd er gelijk een topper opgelegd. Zeer vriendelijk personeel en, heel leuk, privé boot naar Murano
Gelegen aan Campo SM Formosa

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner